Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Laat zien wie je bent en wat voor bolide jij hebt
Door reeynie
Hallo ik ben reinier 23 jaar en werk als allround monteur in een papierfabriek.

Op dit moment heb ik een rode golf2 GTI, voor 2 maanden geleden lag hier een 1.8 20V turbo met 200pk en 351 Nm koppel in.
Omdat ik voor 3 maanden een ruimte ter beschikking had heb ik besloten om er een golf 5 R32 BUB motor in te hangen.
Deze ligt er inmiddels in en heeft zn rondje door de wijk al gehad...maar eerst even helemaal netjes maken voor de keuring en dan naar de RDW (ff afzien nog).
Heb er enorm veel van geleerd en hoop hier meer te leren en ideeën op te doen en andere mensen opweg te helpen.
Zal straks een paar plaatjes opsnorren!!
Door tempel
Mooi man, dat zal wel van zijn plek gaan. Een onbescheiden vraag, wat kost zo'n blok inclusief toebehoren?
Door reeynie
Ja loopt super, lekker fel en soepeltjes. Lastig te zeggen wat het kost. Dat is afhankelijk voor hoeveel je de onderdelen kan kopen en wat je zelf doet of uitbesteed, ik heb alle rekeningen maar nog niet bij elkaar opgeteld.
Ik zit nu rond de 5000 en heb alles zelf gedaan en moet nog afwachten of ik door de keuring kom dat zou misschien ook kosten op kunnem leveren... het onderstel remmerij abs en radiateur had ik al aangepast van de 1.8 T dat scheelde ook een stuk ook heb ik de 1.8 t boom aangepast op de R ecu scheelde een boom zoeken...kopen (zijn aardig schaars en prijzig) dus kortom het ligt er helemaal aan wat je allemaal moet doen maar ik denk van een standaard golf 2 gezien dat je tussen de 6 en de 8 kwijt bent .
Door tempel
OK, dan ben ik eerst wel tevreden met mijn gereviseerd blok. Ik vroeg me af of dit niet een betere optie was geweest.
Door johnVW
Dikke bak! hopen dat de apk niet moeilijk doet
Door reeynie
Thanks! Ik knijp m toch altijd weer voor die .....keuringen, hopen dat eind volgende week mn papieren zijn aangepast ;)
Door johnVW
reeynie schreef:Thanks! Ik knijp m toch altijd weer voor die .....keuringen, hopen dat eind volgende week mn papieren zijn aangepast ;)
ja idd man
Door reeynie
Afbeelding Afbeelding Afbeelding motorruimte zo goed als af brandstoftoevoer moet nog worden voorzien van een catchcan en nog de draadjes moeten nog een beetje weggeprutst worden maar voor nu ff rijden !!!
Door jon
nice.. hoeveel moest je betalen bij rdw voor het omkeuren?