Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Laat zien wie je bent en wat voor bolide jij hebt
Door PaulusB
VwPsycho schreef:Dat is lekker fel. Geen last van "strooi-licht" mag ik hopen..
Hier foto's​ bij daglicht.AfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk

Door PaulusB
VwPsycho schreef:Dat is lekker fel. Geen last van "strooi-licht" mag ik hopen..
Hier foto's​ bij daglicht.AfbeeldingAfbeelding

Door PaulusB
Ik heb van die ambient led verlichting in de auto alleen de kofferbak was nog halogeen verlichting deze ook gewisseld naar LED.
P_20170502_095032.jpg
P_20170502_095032.jpg (59.34 KiB) 376 keer bekeken
P_20170502_095029.jpg
P_20170502_095029.jpg (57.05 KiB) 376 keer bekeken

Door PaulusB
Zaterdag word mijn dak hoogglans zwart gewrapt foto's volgen nog. Beetje laat maar de zomer banden gaan er ook zaterdag onder.

En nog een voordeel van aan de grens wonen euro 95.Afbeelding

Door PaulusB
Gezien de gehele koplamp bijna led is heb ik deze lampjes voor mijn grootlicht gekocht oogt ook mooi wit bij de rest. Nu wil ik mij mist lampen nog van led voorzien.Afbeelding

Door PaulusB
Helaas vond iemand het nodig om een steen op mijn auto te werpen vanuit de berm terwijl ik aan het rijden was. Dader niet meer kunnen vinden. Was midden in de nacht. Had geen voor of tegenliggers. Aangifte gedaan zal dus verzekerings werk worden. Nieuwe kap wie weet of reparatie moest de schade tijdelijk afplakken ivm roest. Spuitwerk zal wel groter worden dan alleen de als je het netjes wil laten uit spuiten. Dak schermen bumper???AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Door JUUL
Ohhhh neee!!! Wat een mongolen zeg! Gelukkig bleef de schade beperkt en heb je zelf niks. Voor hetzelfde geld schrik je je eigen helemaal rot en rijd je zo tegen iemand aan o.i.d. Succes met de reparatie :?
Door PaulusB
Ja heb zelf niks was met mijn vrouw aan het kletsen en toen boem eigenlijk was ik verbaasd ik denk wat heb ik nu weer geraakt. Thuis zagen we pas de schade voelde daar ter plekke alleen het kleine deukje en later thuis zag ik pas de grote deuk.

Door PaulusB
Auto vandaag weg gebracht na de schade hersteller. Nu cruisen in een nieuwe Aygo dinsdag is de a4 klaar zal ik even wat foto's posten. Ook net terug van vakantie dikke 3000km probleemloos gereden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Door PaulusB
Ik heb ook vaak in het vorige type Aygo gereden maar dat was echt niks op de snelweg bijna gevaarlijk zou ik zeggen met 130 deze nieuw versie rijd stukken beter.

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk