Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Laat zien wie je bent en wat voor bolide jij hebt
Door ATi
PaulusB schreef:Thanks ben er zeer blij mee was ooit een autotje van 60k. Moet een van de 3 armsteun bouten nog even aandraaien was ik vergeten door te geven voor de afleverbeurt. Tevens heb ik nieuw coating folie besteld om de wat knopjes te fixen waar van de coating los laat ESP en Raam bediening.

Afbeelding

Voor de rest krijgt hij een grote beurt en nieuw APK. Moet alleen nog een bluetooth setje zien te vinden voor niet al te veel geld en waar ik niet het halve dash voor hoef te slopen.
valt me wel meer op bij de nieuwere wagens van VAG, dat vind ik wel tegen vallen :cry: bij een Golf 4 zie je dat ook erg :shock: laat gewoon de coating los van de deurgrepen :shock:
Door klamath
hmm.. eens kijken of ik die coating die toch los laat bij mn Mk4 er ook gewoon af te halen is. :mrgreen:
Door PaulusB
Veel vervangen de laatste tijd heb nog nieuwe zomer wielen van een a6 er onder gestoken.

Winter modus

Afbeelding

Zomer modus

Afbeelding
Door PaulusB
Bedankt as vrijdag krijgt een beurtje de garage had na zeggen een grote beurt gedaan maar het koelwater is net slootwater.
Door tempel
Coating zit ook al in de MK3 Hijglijn, en laat daar ook al geweldig goed los. Dat ze dit na al die jaren nog steeds niet onder de knie hebben.
Door PaulusB
Ik heb uit eindelijk gewoon nieuwe schakelaars geplaatst. Die folie werkt ook niet veelte donker en dik.
Door Joerivr6
Goed nieuws, van Harte!
Door PaulusB
De nieuwe Audi A4 zomer modus.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding