Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Laat zien wie je bent en wat voor bolide jij hebt
Door PaulusB
Zo even een update vanuit mij kant. Na de verkoop van mijn Corrado vr6 turbo. Ben ik druk bezig geweest met de verkoop van mijn huis nu dat ook gelukt is. Zit nu nog op een tijdelijke plekkie waar er helaas geen ruimte is voor een mooie vw. Heb maar een parkeerplek tot die tijd sleutel ik een beetje aan me dayli waar van ik een klein topic bij hou op het kuch alfaforum http://www.alfaforum.nl/forum/showthread.php?t=42147 ergens halverwege zie je een grijsgroen model dat ik nu inbezit heb. Wat de toekomst brengt weet ik niet maar zat er al wel aan te denken om vast aan een nieuw blokkie te beginnen ala rs3.

Gegroet PaulusB

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Door tempel
Mooi, Paul, begon me al ongerust te maken :lol: Had je niet beter een Lancia kunnen nemen?

Algemene fout
SQL ERROR [ mysqli ]

Unknown column 'topic_id' in 'field list' [1054]

Een SQL-fout deed zich voor tijdens het samenstellen van deze pagina. Contacteer de beheerder als dit probleem zich blijft voordoen.

Gelieve de beheerder of webmaster te contacteren: info@vr6clubholland.nl.
:lol:
Door PaulusB
Lancia fiat alfa etc allemaal een pot nat. Die fout melding heb ik al is willen oplossen maar moet er opnieuw nakijken.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Door PaulusB
Zo mijn nieuwe project heeft ook zijn weg gevonden naar mijn schuur. Een 2.5 5 cilinder uit een usa golf met 170 pk zelfde basis als een rs3 motor. Daarbij heb ik een custum turbo kit gekocht uit de usa. Goed voor 300 a 350 pk. Dit gaat zijn plek vinden in een golf v5 4motion die ik nog moet kopen.
Door johnVW
PaulusB schreef:Zo mijn nieuwe project heeft ook zijn weg gevonden naar mijn schuur. Een 2.5 5 cilinder uit een usa golf met 170 pk zelfde basis als een rs3 motor. Daarbij heb ik een custum turbo kit gekocht uit de usa. Goed voor 300 a 350 pk. Dit gaat zijn plek vinden in een golf v5 4motion die ik nog moet kopen.

lekkkkker bezig
Door klamath
Is de Golf Mk4 4-motion nooit geleverd als 1.8T? hebt namelijk een 4-cil bak nodig voor de ombouw.

iig een leuk project. zelfde motor is ook geleverd in de TTRS. valt flink veel vermogen uit te halen. Voor zover ik heb begrepen zou dit ook de best flowende VAG motor moeten zijn.
Door PaulusB
Alle onderdelen zijn binnen haha Maar ik had zoveel verhuis dozen van de verhuizing dat mijn berging ram vol staat dus een geen sleutel ruimte hoe moet dat nou :(
Door tempel
Komt wel weer, en een echte autoliefhebber moet minimaal een Alfa hebben gehad.
Dat leer van die Italianen is top.
Door PaulusB
Nou jongens de alfa gaat de waarschijnlijk weg want ik heb meer ruimte nodig. Morgen ga ik voor een Audi A4 B6 2.5 V6 TDI Quattro 180pk met een handgeschakelde 6 bak kijken. Helemaal poep origineel en dealeronderhouden. 2 hoofdpunten bij deze auto zijn de nokkenassen en distributie riem een punt van aandacht maar deze zijn pas allemaal vervangen. En de s-tronic schijnt een ellende te zijn daarom ga ik voor handgeschakeld.
Door jacobus
Beter een handgeschakeld idd die lamellen gaat altijd stuk en last van zwevende nokkenassen

Hoe gaat het met de usa ?
Door PaulusB
De koop van de Audi is een feit volgende week zaterdag ga ik hem ophalen. Heb in lange tijd niet zo een fijne auto gehad. De USA staat op een laag pitje.
Door PaulusB
Dit is mijn nieuwe vervoer :D
Bijlagen
1994238_7.jpg
1994238_7.jpg (81.67 KiB) 3373 keer bekeken
1994238_9.jpg
1994238_9.jpg (63.55 KiB) 3373 keer bekeken
1994238_4.jpg
1994238_4.jpg (216.26 KiB) 3373 keer bekeken
1994238_2.jpg
Voorkant
1994238_2.jpg (238.25 KiB) 3373 keer bekeken
Door PaulusB
Thanks ben er zeer blij mee was ooit een autotje van 60k. Moet een van de 3 armsteun bouten nog even aandraaien was ik vergeten door te geven voor de afleverbeurt. Tevens heb ik nieuw coating folie besteld om de wat knopjes te fixen waar van de coating los laat ESP en Raam bediening.

Afbeelding

Voor de rest krijgt hij een grote beurt en nieuw APK. Moet alleen nog een bluetooth setje zien te vinden voor niet al te veel geld en waar ik niet het halve dash voor hoef te slopen.
Door klamath
Leuk kleurtje ook.. net niet standaard grijs/zilver, wel een eind mooier.