Volkswagen-Forum NL

Das Auto

VW gespot of mogelijk iemand van het forum post het hier dan
Door Kevz
goedenmiddag manne ik had een vraagie...

zoals bekend is mijn vr6 een tijdje terug gestolen en ben sinds dien al aan het kijken voor wat anders, helaas is/was de budget loW dus duurde even voordat we daadwerkelijk echt serieus kunne gaan kijken voor wat anders, kzit al een tijdje te kijken naar golfies 4 V5 of GTI, word alleen steeds nieuwsgieriger in een bepaalde v5 vandaar dat ik hem even hier neer knal om misschien nog wat extra info over geschiedenis van de auto of van het auto bedrijf (MC AUTO's) kun krijgen...

Dus als je ook maar iets weet van de auto of het bedrijf, TELL MEEEEHH!!

x
Door PaulusB
Dat een bekende auto van een vwforum lid. Daar zijn al meerdere topics overgeweest.
Door Kevz
@ mario ja dat gevoel had ik idd al ook aangezien die al een beste tijd te koop staat en de prijs best te doen is...
En ja iets verzinne ken iedereen ma wil feitennnnnn :lol:

en paulus djw, kzal ook even langs het vw forum gaan en daar even het 1 en ander afspeuren, misschien een linki voor me?
Door Kevz
zo dat zijn er aardig wat ja, thanks, kga ff doorlopen.. :)
Door Kevz
na daar ga ik nix vinden nee pfft
Door jacobus
vind de golf aan de stevige prijs om eerlijk te zijn

oke recaro
shit hoe heet die velgen ook al weer . die zijn redelijk duur

de v5 van de eerste lichting dus 98 had vaak problemen met de ecu

ze zijn slecht te tunen dat houd in met max 15 pk dus dat schiet ook niet op

de 2,3 liter motoren zijn niet het beste van deze vw,s

ik heb idd ook dat topic wel eens gelezen van deze vw . maar dat is wel een tijdje terug , ik kan dus ook niet veel zeggen over deze v5

als ik voor een v5 zou moeten gaan dan zou ik voor de latere bouwjaren kiezen .maar ik kan niet in je portemonee kijken :lol:
Door Kevz
hmm ja mindertjes, ma op zich is dat getune geen probleem want dat ben ik toch niet van plan :P ma bedankt
Door VentoVR
Deze Golf is van iemand bij mij uit de buurt geweest die m zo heeft gemaakt.
Zat toen bij Dub 05.
Is wel flink wat aan gebeurd, o.a gelaste skirts (dus zou m sowieso van onderen bekijken of het niet roest).
Heeft ook air onder gezeten en R32 interieur, is al flink vaak aan gesleuteld dus.
Ik vind m net iets te clean maar smaken verschillen ;)

paar linkjes:
http://www.volksforum.com/forum/showthr ... ght=walter
http://www.volksforum.com/forum/showthr ... ght=walter

Zoals je kan lezen zou de kmstand niet kloppen en werd ie snel achter elkaar een paar keer verkocht.
Zou m lekker laten staan.