Volkswagen-Forum NL

Das Auto

VW gespot of mogelijk iemand van het forum post het hier dan
Door dennisjuh01
he mensen,

ik heb laatst de onderstaande groene vr6 gekocht bij iemand die hem ingeruild had.
nu heb ik iemand aan telefoon gehad die iets wist over de auto en iemand die onderdelen kwam halen herkende hem ook, en zei dat het een snelle bekende vr6 is.
volgens hun is er veel geld en tijd in gestopt en auto is helaas inmiddels rondom lelijk.
volgens de verkoper was het een rappe vr6 (wat een standaard verkoopzin is bij zo'n ding) en had geen idee wat er aan gebeurd zou zijn dus dacht t zal net als altijd gewoon normaal.
maar erin rijden kwam ik er achter dat hij toch wel rapper als normaal is !
zit een kat vervanger onder met dappere dikke spagettie spruitstuk computer los gehaald en zit een ander chip in.
ook zou de inlaat geflowed moeten zijn dit kan ik nog niet bevestigen...
ik wou deze motor namelijk wel voor een golf 2 project willen gebruiken :roll:

herkend iemand deze auto en kan mij er misschien meer van vertellen ? :oops:
kenteken is 92 lp vg.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Laatst gewijzigd door dennisjuh01 op 07 aug 2011, 12:25, 2 keer totaal gewijzigd.
ben benieuwd :)
hij schijnt ook uit omgeving veendam te komen, alleen die mensen wisten mij niet precies te vertellen wat er aan gebeurd was ...
ben de eigenaar (en de persoon achter het tunen)2 keer tijdens cruizen tegengekomen en de wagen is gechipt volgens die eigenaar + is de inlaat geflowed .... ik zou zeggen controle daarvan is simpel haal de luchtinlaat los tot aan de gasklep,open zetten en als de binnenkant daar er glad uit ziet is ie bewerkt ;)
Door marcel
Rinze schreef:Marcel heeft zo'n kleur gehad en ook een snelle! Weet niet of het deze is. Hij is nog op vakantie anders hoor je het wel van hem.
die is niet van mij geweest .
maar als de motor goed loopt is het altijd goed om hem in een mk2 te bouwen :D
oke, die verhalen hoor ik dus meer dat die auto vrij bekend schijnt te zijn hier in omgeving.
de andere chip is 100% zeker de inlaat moet ik nog FF bekijken maar doe ik niet eerder als ik hem sloop,
maar dat zal met een week of 2 zijn.
motortje loopt inderdaad wel dapper en wou ik aan de kant zetten voor mezelf 8)
Laatst gewijzigd door dennisjuh01 op 15 aug 2011, 06:44, 1 keer totaal gewijzigd.
waarom slopen? ten eerste is dit en behoorlijk zeldzame kleur voor de vr6 en de wagen ziet er leuk uit...
aangezien de motor is aangepakt zou ik even de wagen op een brug zetten en dan kijken of er toevallig polyeurethaan rubbers onder zitten als dat het geval is is er zo veel geld in de auto gestoken dat het beter is om de wagen te repareren
Door koudijs
vaursechs schreef:OMG :shock: En ik dacht dat mijn eindstuk van de uitlaat al groot was :lol:
Dat is geen vergelijking... die van jou een uitlaat... dit is een rioolbuis... :o

Maar ik zou hem iets origineler maken.. en dan is die auto best mooi om zo te houden...
klopt ook zat ook vrij veel geld in hoor merk het aan vele dure kleine details,
haha ja wel enorme eindpijp :)

Maar de auto lijkt mooier op foto's dan hij is,
De doorgelaste kap moet gespoten worden, 4 slechte banden, remmen slecht, roest AC (dorpels) op keuringsrapport.
Koplamp rv kapot, elektrische ramen kapot, linker side skirt ontbreekt, kachelkabelboom is weggesmolten, cv werkt niet. dashboard lelijk, recaro interieur met leren deurpanelen #-o
Gewoon als donor gebruiken dus als iemand iets leuks erop ziet meld je je maar :wink:
Laatst gewijzigd door dennisjuh01 op 25 aug 2011, 08:49, 2 keer totaal gewijzigd.