Volkswagen-Forum NL

Das Auto

VW gespot of mogelijk iemand van het forum post het hier dan
Door dennisjuh01
he mensen,

heb een vr6 gekocht bij een handelaar weg daar was die ingeruild
wou hem slopen maar de mankementen vallen best mee,
maar zo aan alles te zien is er wel tijd in gestoken want buitenkant vallen de schade's ook nog mee !
eibach verlagingset, ebc remmen rondom alle optie's werken en boekjes zijn er ook nog bij.
maar weet iemand van wie deze auto is geweest ofzo ??
kenteken is 58 pj zg

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us
Laatst gewijzigd door dennisjuh01 op 07 okt 2010, 19:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Door jon
ziet er cker mooi uit dennis..
wat voor optie heeft ie allemaal dam..
want heb zelf ook een vr6 syncro dezelfde kleur met dezelfde interieur
Door Northpole
ken 'm niet maar lijkt wel op een auto die ik vaker rond zag rijden in beverwijk en heemskerk sinds kort is ie er niet meer dus ik zou 'm fiksen en door verkopen in zijn geheel ;) zonde om zo'n goede auto te slopen ... stuur mij eens een pb-tje met de lijst van prob's en je vraagprijs voor de volledige auto ;)
Door KaRaKaN
DIE KEN IK WEL!!!!!

Ding startte met moeite, tijdens het starten kwam er een rookwolkje ergens bij de motor uit en al. Hij start trouwens alleen als je volgas gaf.

Hij is zeer slecht gespoten ook. De zijlijsten zijn vastgemaakt met WITTE KIT enzv enzv.
Was er toen naar toe gegaan om te kijken voor een vriend. Hij stond te koop in beverwijk.

Ding had aan de onderkant beginnend roest bij de dorpels en de voor-zijschermen waren ook niet de beste meer.

Creme leer had ook zijn beste tijd gehad voor zover ik me nog herinner...
Laatst gewijzigd door KaRaKaN op 09 okt 2010, 12:30, 2 keer totaal gewijzigd.
Door dennisjuh01
pb's zal ik zo FF beantwoorden,
maar de auto is voor t laatst gekeurd in heemstede. ik heb de auto bij een handelaar in westerbork weg hij had hem ingeruild.

slecht gespoten ? niet naar mijn mening... en wel wat roest op voorste spatborden randen klopt omdat ze zijn uitgerold ivm de brede wielen,
de zijstrippen zaten los en 1 lag in de kofferbak, start problemen ? nu niks meer en leer is ook nog vrij netjes...
motor is ook kurkdroog en zweet niks.
wanneer was dat dan dat jij die auto daar bekeken hebt ?

optie's van de auto zijn:
airco - abs - elektrische ramen + dakraam - stuurbekr. - leer met stoelverwarming - cv met alarm en nog wat standaard optie's.
Door dennisjuh01
jacobus schreef:
geert1989 schreef:nog noooooit gezien
gaat lekker he geert nog een paar berichtjes en dan verkopen maaaaarrrrr
wa bedoel je ?
Door jacobus
simpel dennis

geert heeft 25 berichten nodig om iets te koop kunnen aanbieden en post dus overal maar wat

enne verkoop dat creme ledah maar aan mij :mrgreen:

heb nog mooie recaro met panelen dus helemaal compleet evt met alle kappen die vervangen moet worden :wink:
Door NeFReT
was toen met karakan mee en dat ding was TOEN echt een drama.helemaal zijn geld niet waard.

starte met volgas pompen
zijstrips zaten er megaslecht op.
wielkasten waren begonnen met roesten terwijl ze een paar maanden daarvoor gespoten zou zijn.
rookte als een matherfakker.

maargoed,dat was toen...
Door dennisjuh01
aha maar... hij start nu direct, rookt en walmt niet maar ik vond dat de pakkingkit bij de kettingdeksels en de kopbouten/pakking er verdacht nieuw en fris uit zagen.
ook de olie zit heel helder aan peilstok. alleen de thermostaat is naar de ^%&%^& en de voorste motorsteun is gaar.
alleen dennis vind die auto te leuk en gaat er nog poosje zelf in cruisen :oops:
Door jacobus
dennisjuh01 schreef:aha maar... hij start nu direct, rookt en walmt niet maar ik vond dat de pakkingkit bij de kettingdeksels en de kopbouten/pakking er verdacht nieuw en fris uit zagen.
ook de olie zit heel helder aan peilstok. alleen de thermostaat is naar de ^%&%^& en de voorste motorsteun is gaar.
alleen dennis vind die auto te leuk en gaat er nog poosje zelf in cruisen :oops:

#-o #-o weer geen creme ledah :evil:
Door jacobus
jon schreef:wat is er met creme ledah dan?
dat vind ik mooi alleen dennis wil het niet verkopen :evil: :mrgreen:
Laatst gewijzigd door jacobus op 19 okt 2010, 21:28, 1 keer totaal gewijzigd.