Volkswagen-Forum NL

Das Auto

VW gespot of mogelijk iemand van het forum post het hier dan
Door trep
Hallo,

Ik wil heel graag meer weten over deze vr6.
Het verleden ervan, modificatie's, en de rest.

Ik kan deze nml overnemen,vandaar wil ik meer info over deze wagen Alvast bedankt .
Groeten Trep.
https://www.youtube.com/watch?v=-I5a7WlM6a8

P.s Het gaat over die groene met die gele bies.
Laatst gewijzigd door trep op 12 sep 2010, 21:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Door jacobus
zo he wel 2 hele berichten in 3 jaar tijd

en nu plaats je hier een auto wat ik nooit van mijn leven zou kopen

nu even serieus

heb je het filmpje al eens goed bekeken ?
ik zou het niet doen :wink:

succes
Door Madness
Google eens naar final gear vr6 :wink:
Door ThomasVR6
Is de snelste vr6 compressor van NL voor zover ik weet :wink: Northpole weet meer van deze auto volgens mij :mrgreen:
Door Northpole
uhmmmm deze auto is gewoon 100% goed gedaan en daar zijn meerdere showcases van in verschillende tuning bladen... dus ookal gaat ie los op het filmpje dat blok kan het hebben geloof me daar maar in... en voor jullie info de buitenkant is niet mijn ding maar motorisch is het een juweeltje dat iedere cent die hij vraagt waard is...
maar die buitenkant... te veel werk om 'm weer mooi te maken... aan de andere kant het is een full on race monster dat daadwerkelijk zoveel pk's heeft. en voor iedereen de vraagprijs is een lachertje als je weet dat hij voor dik 35000 euro's heeft uitgegeven om die auto zo te krijgen met een compressor ( een hoop is speciaal voor die auto ontwikkeld wat dus inhoudt dat hij de hoofdprijs heeft betaalt)
Door trep
jacobus schreef:zo he wel 2 hele berichten in 3 jaar tijd

en nu plaats je hier een auto wat ik nooit van mijn leven zou kopen

nu even serieus

heb je het filmpje al eens goed bekeken ?
ik zou het niet doen :wink:

succes
Ja van die berichten snap ik niet ,volgens mij hebben ze het gereset.
Mijn vr6 heeft nml een tijd in de garage gestaan omdat de motor raar deed .
Dus ben niet meer op de site geweest (Sorry) :oops:
De 6 op het filmpje schijnt een 3.0 compressor te zijn met nu 525pk's
qua de buiten kant vind ik hem ook niet echt 100% super, ik hou meer van 3 deurs,
en zonder rijst tuning.
Waar het mij hoofdzakerlijk om gaat is of die echt de moeite waard is .
Door Jochem
ik heb nog geen VR6 compressor gezien met meer dan 350 pk, waarbij ik vaak het vermoeden heb dat het in werkelijkheid zelfs 250 pk zijn.

Voor 525 pk zal je een aparte brede tandriem voor de compressor aan moeten leggen, en een compressor vinden die 1.5 bar wil leveren.

Eerst uitdraai zien (niet op de botman bank, nee) dan geloven.
Door ate-vr6-
kan wel met deze supercharger :lol:

Afbeelding =D>

van een vrachttrein afgehaald #-o
Door Northpole
jongens ik denk zelf dat jullie eens moeten gaan kijken in de tuning boeken van gti tuning en design daar staat een uitgebreid verslag van de auto incl. uitdraai... die pk's kloppen ook ik had zoiets van YEAH right!!!!!! totdat ik de uitdraai zag los van dat feit ze hebben de auto speciaal nog een keer op de rollenbank gezet voor het artikel.

dus geloof het maar los van dat feit ik ga niet zomaar zeggen dat iemand zoveel geld in zijn auto heeft gestoken als dat niet zo is.

tja ik kan me voorstellen dat als je met een turbo rond rijdt je niet door een vr6 compresso voorbij geschoten wil worden... helaas deze heeft the power to do it!!!

aan de andere kant als je zoveel geld aan een compressor setup uitgeeft spoor je niet dan is turbo the way to go
Door Jochem
linkje zou fijn zijn... ben wel benieuwd naar hoe hij het heeft gedaan
Door jacobus
en dan nog had ik niet voor zoveel geld zoiets gebouwd maar gewoon een dik monster gekocht die al klaar is en daarmee bedoel ik een gewone straat auto zoals een mooie rs6 plus etc etc en je kan behoorlijk veel kratjes bier meenemen :mrgreen: rs6 plus 550 pk standaard heeeeeerlijk

en geloof me met 35 k kan je leuk spul kopen
Door trep
@ Northpole.

Jij weet idd veel over deze 6.
Als ik hem ga (bezichtigen) kopen , waar zou ik volgens jou op moeten letten heb nml niet zoveel verstand van compressor setup's ?!
En je zegt dat het geen mis koop zou worden toch ?
Mischien op de buiten kant na dan !
Door trep
[quote="jacobus"]zo he wel 2 hele berichten in 3 jaar tijd

Ik wist niet dat je verplicht was om berichten te plaatsen , je mag hier dus volgens jou niet gewoon de forum's lezen ??
Door Northpole
Jochem ....ik ga niet het artikel inscannen geen zin in ... nodig je graag uit mag je het boekje lezen kan ik meteen je turbo van dichtbij bewonderen :mrgreen:
Door jacobus
trep schreef:
jacobus schreef:zo he wel 2 hele berichten in 3 jaar tijd

Ik wist niet dat je verplicht was om berichten te plaatsen , je mag hier dus volgens jou niet gewoon de forum's lezen ??
geen zorgen je hebt er nu al 5 :wink:

je moet gewoon een stuk er in rijden

voelt het goed moet je het gewoon doen
1 ding je hebt wel een unieke vr man

succes