Volkswagen-Forum NL

Das Auto

VW gespot of mogelijk iemand van het forum post het hier dan
Door jacobus
Zojuist gespot viegende polo

Dus even een foto gemaakt

Bleek de vrouwelijke bestuurder behoorlijk beschonken te zijn en is dus ook mooi afgevoerd naar het politie bureau
uit verklaring van omstanders bleek ze al een geruime tijd met een veels te ruime snelheid recht over rotondes te rijden .Helaas raakte ze hier een net aangelegde rotonde met verlichte bloempotten en mooie bloemetjes [-X
14062010326 [800x600].jpg
14062010326 [800x600].jpg (104.33 KiB) 4432 keer bekeken
Door ThomasVR6
lollol.gif die had er zin in denk :mrgreen:
Door JoJovr6
Jezus hebben we der weer 1, nou als ze niet beschoten was had ze dat alsnog gedaan (tja vrouwen he!)

Ik laatst ook bij strand horst langs de a28. Van hwijk tussen amersfoort. Bij de mac.

Een ford ka op 2 stenen. Hoe diegene dat voor elkaar heeft gekregen (stenen van 80 cm hoog)
Door GurbGuevara
NeFReT schreef:lol

moest aan gurb denken

edit:

leuk zo'n "fly by" foto

haha
Ey, fucker :lol:
Hoezo weer aan mij denken?
Of stond je weer te douchen? :roll:
Door Markymark
De nieuwste navigatie, de DomDom...
Over 200 meter, ga over de rotonde, 2e afslag...

Doet me denken aan de laatste meeting De Meern toen daar bij de McDonalds in Woerden.
Die 2 vrouwen in papa's Passat... :lol:
Door GurbGuevara
Here I come to save the daaaaaaay!
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=GYpBoYa4pno[/youtube]
Door JantjeVR6
Tjezus, hoe krijg je dat voor elkaar haha :P Zag laatst ook zoiets in Amsterdam bij de buurt De Baarsjes, die kerel had zijn bmw geparkeerd op 2 hoge stenen en zweefde dus ook:P Bleek dat ie moest uitwijken oid waardoor hij daarop terrecht kwam :lol:
Door ddi
bij almere en dan dat industrie terijn vlak bij dat dijkje kan je wel rechtdoor over de rotonde hihi