Volkswagen-Forum NL

Das Auto

VW gespot of mogelijk iemand van het forum post het hier dan
ik ben wel benieuwd waar mijn ex golf,s VR6 rond rijden in nederland. mijn 1e golf VR6 was van bj 1992[ SJ-PP-31], met deze auto ben ik van achter aan gereden[2001],de auto is naar auto demontage bedrijf boels in alteveer[groningen] gegaan. de auto is schijnbaar verkocht en weer opgelapt, de auto was paars[dusty mauve] van kleur, maar is volgens de RDW nu groen. mijn 2e golf VR6 was van bj 1995[06-GJ-DF-paars,twilight violet] heb ik in 2006 ingeruild, er stond toen 161.000 km op de teller,maar werdt op internet aangeboden met 140.000 km.ik had de auto ingeruild op een golf V6-4 motion van bj 2001[96-GX-RH], dit was een slechte deal, want dit was [te laat achter gekomen] een schade auto. die auto heb ik maar een week of 4 gehad, ik ben bij een advocaat geweest, maar die kon of wilde niets doen omdat het geen bovag bedrijf was/is. ik heb de auto toen ingeruild op een peugeot 206 GTI,[ de vw dealer wilde de golf niet inruilen] dat was een leuke auto, maar er ging te vaak wat stuk. de GTi was van bj 2000. na ruim 2 jaar heb ik de GTI ingeruild op mijn huidige golf V6-4 motion van bj 2002,waarvan ik de 2e eigenaar ben. ik heb de auto nu bijna 2 jaar, het rijdt niet echt goedkoop, maar de auto bevalt goed. de schade golf V6 -4 motion[96-GX-RH] stond een tijdje geleden te koop in enschede, volgens de RDW site is de auto 24-12-2009 weer verkocht.
Laatst gewijzigd door mh1972 op 15 feb 2010, 14:06, 1 keer totaal gewijzigd.