Volkswagen-Forum NL

Das Auto

VW gespot of mogelijk iemand van het forum post het hier dan
Door Maartjinski
Tijdens de marathon van eindhoven heb ik een r32 LESAUTO door eindhoven zien rijden :D
Compleet met extra spiegeltjes binnen in en op de buitenspiegels.
Er stond alleen geen lesbord boven op dus ik heb geen idee welke rijschool het was of waardat ie vandaan kwam.
Iemand enig idee?

Dan heb je als rijschool toch wel ballen zeg.
Normaal kiezen de rijscholen de auto's uit die toch iets minder verbruik hebben.
Ben ook wel benieuwd hoe dat leerlingen die beginnen met lessen in zo'n beest over de weg kunnen :lol:
Door cvx.
klonk hij ook als een R32?

lesauto's maken veel km's dus zijn eigenlijk altijd diesels.

mischien look-a-like R32?
Door SteefVR6
Een of andere louche rijschool met een Golf SDI met R32-bodykit zeker ;)
Laatst gewijzigd door SteefVR6 op 08 nov 2009, 11:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Maartjinski
hij klonk echt zo toen ie ff opt gas ging.
stond er ook op, maar dat zegt niks natuurlijk...

hij zou op gas kunnen lopen, dat scheelt aanzienlijk in de kosten natuurlijk.
Laatst gewijzigd door Maartjinski op 08 nov 2009, 12:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Door *Robert*
Bij ons in de buurt bij rijschool "Hers" Rijden ook een stuk of 10 R32`s rond , maar dat zijn gewoon dieseltjes r32 uitgevoerd ..
Laatst gewijzigd door Jochem op 08 nov 2009, 18:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Door jacobus
tja ik heb in een benzine gelesd maar dat was op gas en zeker geen r32

het geluid is erg makkelijk te onderscheiden van de rest
Door Northpole
*Robert* schreef:.. Allemaal Zwarte vage personen in die auto`s :roll: :P
:evil: :evil: :evil: heb je wat tegen die kleur? :twisted: :twisted: :twisted: voor zover ik weet ligt het gros van de Witte vage personen in de zon te bakken zodra die schijnt, meestal heten ze robert,henk of sjonnie :roll: :P

:evil:
en nu ik je op je plaats heb gezet lijkt het me dat ik je even op de regels moet wijzen.... er worden op dit forum geen discriminerende uitlatingen toegestaan maar als je het zo tussen neus en lippen erdoor heen jast douw ik 'm net zo hard weer terug in je porum en mocht je er problemen mee hebben ik zou zeggen stuur me maar een PB
niet iedereen hoeft getuige te zijn van het feit dat je te dom bent om na te denken.
Laatst gewijzigd door Northpole op 08 nov 2009, 17:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Door *Robert*
Nee hoor , Je vat het waarschijnlijk verkeerd op . Als ik het racistisch bedoelde zei ik wel "Allemaal zwarte".

Maar nee niet racistisch bedoeld o.i.d.

Bedoelde meer van : Het zijn meer alleen de donkere jongens ( Lees : Hindoestaanse mensen ) die in de r32 uitgevoerde wagens rijden.Het stond er wel een beetje raar : Sorry . Ik vind het zoiezo onzin om in een diesel te rijden met een r32 uitvoering.

En zeg me a.u.b niet dat ik te dom ben om na te denken , Je kent me niet, en laten we dat zo houden =; .. En die zon.....Scheelt dat ik niet tegen in de zon liggen kan , maar daar hoef jij verder niks over te weten [-X :mrgreen:
Laatst gewijzigd door *Robert* op 08 nov 2009, 18:55, 2 keer totaal gewijzigd.
Door tempel
Hier in Groningen rijdt ook een Golf 5 TDI rond , R32 uitgevoerd , als lesauto . Toevallig een rijschoolhouder die autoliefhebber is , een Indische man . Ik heb met hem staan praten bij de autowasplaats , echte R32 kost te veel aan onderhoud om als les auto te gebruiken , zei hij.

Soms moet je concessies doen , ook al vindt jij , Robert , dat onzin. :mrgreen:
Laatst gewijzigd door tempel op 08 nov 2009, 22:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Northpole
heeft niks met honger te maken eerder met de manier waarop het er stond en dat beviel mij niet in z'n antwoord geeft ie al aan het niet zo bedoeld te hebben dus laat ik het maar voor wat het is
Door JoJovr6
Jerry Jerry Jerry! :mrgreen:

wat mis ik die serie toch, zat toenstraks nog op youtube te kijken naar een jerry springer aflevering met een KKK lid. :D

Njaa robert is een fijne jongen northpole, denk dat het anders deruit kwam dan hij het bedoelde :).
Zelf ben ik half indo, maar lijk op een marokaan / spanjaard / italiaan of hoe ik ook genoemt word :P.
Door Bernardo
*Robert* schreef:Nee hoor , Je vat het waarschijnlijk verkeerd op . Als ik het racistisch bedoelde zei ik wel "Allemaal zwarte".

Maar nee niet racistisch bedoeld o.i.d.

Bedoelde meer van : Het zijn meer alleen de donkere jongens ( Lees : Hindoestaanse mensen ) die in de r32 uitgevoerde wagens rijden.Het stond er wel een beetje raar : Sorry . Ik vind het zoiezo onzin om in een diesel te rijden met een r32 uitvoering.

En zeg me a.u.b niet dat ik te dom ben om na te denken , Je kent me niet, en laten we dat zo houden =; .. En die zon.....Scheelt dat ik niet tegen in de zon liggen kan , maar daar hoef jij verder niks over te weten [-X :mrgreen:

Hahahah totdat jij deze hindoestaan (lees daarmee bedoel ik mij) meemaakt. Er rijden genoeg mensen daarmee bedoel ik ook alle soort volk in een golf rond die r32 zijn uitgevoerd.

Ontopic:

Ik heb er ook wel eens een zien rijden, maar kost wel wat duurder per uur.
Door diekale
Toevallig een gele?
Dan komt hij uit Gemert en schijn bedriegt.. Het is fake :)
Door AryX
Joh er is zelfs een rijschool waar je in een Ferrari kan lessen. Wil alleen niet weten hoeveel het per les kost :P
Door Maartjinski
Alleen kun je met dat soort auto's niet op examen.
Moet namelijk verplicht minimaal een 4deurs zijn :wink: .
En ga eens straatje keren met zo'n lage neus en mega draaicirkel :mrgreen:
Door ddi
hier in de buurt bij mij kan je autorijles nemen in een ferarri