Volkswagen-Forum NL

Das Auto

VW gespot of mogelijk iemand van het forum post het hier dan
Door elkerbout
bij ons in de werkplaats. golf V r32 zilver grijs. auto is van de K.L.P.D
R32 pijp was weggehaald en onderlip achter vervangen. alleen nog de r32 velgen. dus mensen kijk uit. ze gaan dienst doen regio zuid-holland.
Door Griz
Ach... en subaru's en seat leon's... zijn zat snellere voertuigen waar de klpd maar ook de regio's mee rijden... de r32's zijn niet meer op een hand te tellen hoor...
Door Jochem
wachten op de r36 ;)
Door elkerbout
had deze nog nooit gezien van de klpd
Door Wesley
op de a7 tussen zaandam en friesland rijden ze ook met een golf4 (zwart) r32 en tdi's
Door NeFReT
in en omgeving zaandam en amsterdam rijden ze ook met een grijze leon cupra.

sideskirts,voor en achterbumpers,pijpjes eronder en getinte ramen.

kijk maar uit als je naast zo'n ding staat.

niet volgas wegvliegen wanneer ie op groen springt.

en de r32jes rijden al langer rond.
Door Jochem
politie in getunede racebakken??
dan wordt het gewoon uitlokking... :evil:
Door Darkangel
wij horen ons te gedragen naar de wet zeggen ze dan jochem
en als jij sprint ben jij gewoon fout en racen ze netjes achter je aan whahaha
Door dennisds
doetinchem check zwarte type 4 r32 bumpers gestript uitlaat gestript
wel de velgen er nog op :wink:
Door Northpole
Weet al langer dat ze daarmee rondrijden.... in regio zuid-holland maar ook in noord holland en flevoland. gisteren nog een tourag gezien met de befaamde lichtkrant verstopt achter een donker achterraam.... dus mensen jullie zijn gewaarschuwd... het KLP heeft een run gedaan op de snelle VAG wagens want van die regio's weet ik ook dat er CUPRA's undercover wagens zijn( dus zwaar gepimped)... en die gebruiken ze met name voor de illegale streetrace scene....
Door Jochem
ja... de politie wil ook wel eens wat actie, he... ;)

Maar als zij hun auto's net zo tunen als wij, dan vind ik dat je je eigen auto ook politiekleuren mag geven :D (en een blauw zwaailicht :P )
Door Northpole
het gebeurt en we kunnen er niks aan doen... flevoland heeft 4 zwaar getunede undercover wagens... waaronder r32/ impreza/ mazda 323/ Leon Cupra...stuk voor stuk zwaar getuned aan de buitenkant en motorisch! en tja ik heb het niet zo op die politie kleuren aan de buitenkant en dat zwaailicht... dan wel het type dat je gewoon zo op het dak kan plaatsen ;)
Door Jochem
vet! ik ga ook bij de plisie! racen! :P
Door DragonVR6
hier in Groningen:

Golf IV R32
Ford Focus ST
Volvo S40 T5
en nog 1tje, maar die weet ik niet, alle zijn aan de buitenkant weer terug gegaan naar basics, dus je ziet niet dat het stuk voor stuk snelle auto's zijn.
Door klaasv6
Bij ons in de omgeving rijd een mkV R32 met gewoon de uitlaten op de orginele plaats.
Door Gamberro
echt lelijk is dat ja.. dan sta je voor het stoplicht staat zo'n pipo je uit te dagen om je daarna heel fijn stop politie te laten zien.. maar wel eerst een stukje racen want ze willen wel de hoofdprijs..

stelletje zieligerds

ACAB
Door knight
Ja dat is wel heel lullig ja!!
En dan rij je hem er dik uit zie je nog net dat stop politie bordje in je spiegel op paar hondert meter afstand haha 8)
Door knight
peanutsNL schreef:jullie hadden toch wel door dat de rest van t topic al van een jaar teug is/was hè :mrgreen:
haha ja ik maar ik reageer nog even op mijn bovenstaande :P

Gr. 8)
Door JoJovr6
Nou tegenwoordig zijn ze nog beter bezig.

Audi rs4. Bmw m5 en de mooiste. Honda civic compleet uitgebouwd, vtec turbo 400 pk.

Ohw en ze hebben hier 2 bmw motoren met turbo's.
Voor de racemotors hier.

Het zijn echt lastpakken geworden.
Tegenwoordig pas ik wel op met wie ik race, als het een neger is met een jointje in zijn mik.
Dan weet ik het wel :D