Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Onderdelen gezocht
Vraag!

Zie hier veel luitjes met coming home and leave licht. Met ontgrendelen van de auto dat dan het licht aan gaat.

Heb een Highline 6R (2011) met deze schakelaar.

Afbeelding

Zit dus geen automatiche verlichting op.

Afbeelding

En ledjes dagrij en xenon dimlicht en bochtlicht.

Kan ik daar zon andere schakelaar in laten zetten dat ik dus home licht en automatische verlichting heb?

Afbeelding

En als dat mogelijk is kan iemand dat voor mij eventueel erin bouwen? Ik hoor het graag. Afbeelding

P.s. Heb wat zitten googlen.
En toen zag ik dit.

https://mistlampen.nl/volkswagenlichtsc ... -home.html

Kan het dus niet!? Of wel?

Laatst gewijzigd door Do-rithm op 11 nov 2017, 09:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Even wat foto’s van de huidige licht situatie.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Led. Xenon en bocht licht ineen. En dagrij verlichting xenon dimlicht koplampen.

Hoe kom ik er achter of ik H7 of H4 heb.
En is er iemand hier die als het mogelijk is in wil bouwen. Voor niet al te idiote prijs. Afbeelding

P.s. Als het niet kan dan heb ik pech.
Volgende auto maar weer met automatisch licht.
Laatst gewijzigd door Do-rithm op 11 nov 2017, 09:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Volgens instructies van de leveranciers is alles plug and play en zou alles moeten werken zoals bedoeld. Dit soort oplossing toepassen kan ik wel ja :) Maar vooraf als je zo iets besteld mail je eerst de webshop eigenaar met een vraag over het product waarin je vraagt of dit product op jou bouwjaar en uitvoering van toepassing is. En vermeld wat voor verlichting er nu standaard in jou polo zit. Ik ben zelf ook helemaal gek op retrofit oplossingen maar zoek altijd goed uit of het ook daadwerkelijk past en of er zaken bij komen die ik moet uitbesteden.

In zijn webshop staat het volgende vermeld Let op! Schakelaar werkt niet op auto's met dagrijverlichting en xenon!

Je moet er een vinden die wel voor jou type verlichting is bedoeld.
Als je het in NL webshops ziet staan en het is niet oem komt het vaak uit china. Op AliExpress kun je het dan vaker goedkoper krijgen. Wat je moet doen is het feedback tabje lezen bij het product en YouTube review filmpjes bekijken van producten ook forums afstruinen. usp motorsport is ook wederverkoper van deze producten dus die zal er wel vertrouwen in hebben. Met consument elektronica heb ik minder goede ervaringen op AliExpress dat is een beetje 50/50 als het gaat om kwaliteit.

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk