Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Radio-cd-dvd-navigatie-subwoofers-versterkers-inbouw
Door Rubenhvt
Na tijden krakende piepende of net niet installaties was ik zat!!

Het neemt wat ruimte in beslag maar het geluid is heerlijk! (gratis stoel massage)

2x Versterker Rockford Fosgate
2x 15 inch sub Rockford Fosgate PUNCH
2x Rockford hoedenplank speakers
1x rodek condensator

Afbeelding

Na het allemaal georganiseerd te hebben. begon het installeren...

Afbeelding

Na alle kabels getrokken te hebben kwam ik er uiteraard ook nog eens achter dat de radio die ik op dat moment had, niet genoeg uitgangen had....gelukkig had ik er nog 1 liggen die dat wel heeft!

vervolgens de kist er in gezet! en tadaa

Afbeelding

het mooie aan de hoedenplank is dat ik een stekker tussen de audio kabels heb waardoor ik hoeden plank en evt subwoofer er 'gemakkelijk' uit kan halen!!

Afbeelding

deze laatste foto is hoe ik de set up weer wil hebben. dat past nu alleen niet ;)
Door johnVW
netjes
aleen ik zou een omhulsel om je hoedenplank sp maken de bass drukt die speakers omhoog en verneukt ze :)
Door Rubenhvt
Speakers liggen in een aparte plank, op de hoedenplank. Dus vervorming door de bass is niet heel erg.

Wel bedankt voor de tip

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Door Mars
johnVW schreef:netjes
aleen ik zou een omhulsel om je hoedenplank sp maken de bass drukt die speakers omhoog en verneukt ze :)
Dat valt wel mee, als je het goed doet ;)
Als het laag eruit gefilterd is dan zal het geen probleem geven en gaat de speaker niet kapot.
De kans op kapot gaan is als je de sub vol open hebt en de speakers zonder filter hebt spelen.
De reden hiervoor is dat de sub geeft een luchtdruk geeft welke de speaker omhoog drukt terwijl de speaker naar beneden wil komen om een bass te maken. Dit werkt elkaar tegen en hierdoor gaan deze speakers kapot.

@Ruben, nette inbouw!