Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Alle audio en visuele problemen
Door 20vt
ik wil een sub plaatsen
maar kan geen doorvoer vinden vanaf de accu naar achteren,door schutboord
het gaat om een sharan
iemand enig idee

gr 20vt
Door Trevr6
Als het goed is kun je het koelvloeistof reservoir eraf draaien zonder dat je de koelvloeistof eraf laat lopen. Dan kun je net iets onder/achter het reservoir een rubberen stop vinden als je deze eruit haalt en er een gat in boort kun je vervolgens op deze manier de kabel naar binnen werken en loopt er geen troep of vuile luchtjes naar binnen.

Succes ermee!
Door Northpole
en als je dat niet wil doen kan je altijd de doorvoer van de zekeringskast misbruiken ;) dat werkt bij iedere auto
Door michael@vr6
ja of zoals ik ooit een maatje van me heb zien klote
via je motor ruimte naar je zij schermen dan langs je deur klink zo weer de auto in hahaha die wagen brand nog een een keer uit hij was ook niet gezekerd :P

maar ff serieus ik zo denk ik voor de zekering kast gaan want dat is gaan bakje kan ook dus geen water in blijven staan ivm met eventuele lekage + dat je dan al lekker laag bent hoef je ook niet met je handen door al die buizen en draden heen te ploegen.
Door 20vt
was er nog niet aan toegekomen
maar zal morgen eens kijken bij de zekerings kast
maar het mooiste zou zijn vanaf de accu
Door Northpole
pik je moet de doorvoer daarvan gebruiken dat isw die dikke bekabeling die door een groot zwart rubber gaat in het schutbord... als je die gebruikt vindt je vanzelf je bekabeling terug achter je zekeringskast.
Door ddi
achter je zekeringenkast is altijd wel ergus een gaatje vrij naar de motoruimte en ja idd ff koelresovar losschroeven