Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Alle audio en visuele problemen
Door NeFReT
hey mensen,

heb een kist met dubbel hifonics op het oog waar ik intresse in heb ,echter vroeg ik me af of het wel kan op een jbl gto 6000 (ivm vermogen)

diegene kon me niet echt vertellen wat voor model het is maar wel dat het dubbel 300 watt is.

dat zal dan zeker wel 300 watt rms a stuk zijn?

gaat om dit model":

Afbeelding

ben zelf een leek wat zulke dingen betreft en weet dat er enkele audio's freaks hier op het forum zitten:D

hopend dat jullie me wat opheldering kunnen geven

fielen dank!
Door Mars
Is moeilijk te zeggen of de afstemming 100% zal zijn.
Geen gegevens van je versterker & te weinig gegevens van de hifonics steakers.
Maar het zal altijd spelen, misschien kan je er meer uit halen.
Maar ik denk dat hij niet echt hard zal gaan met je jbl gto 6000 want hij levert max 50 - 75Watt rms

Als je deze woofers lekker wil laten spelen zou ik een monoblok versterker kopen.
Gaat een stuk beter af die boem boem :wink:
Door Mars
;) 1200watt is maximaal vermogen. Soms zelfs opgeteld bij elkaar.
En dan praten ze met 1200watt over piekvermogen en niet het continue vermogen (rms)
Door michael@vr6
ja als je er niet heel veel van begrijpt word je met die dingen vaak om de tuin geleid als je zo een habibabie merk heb waarop staat 3000 watt ga er dan maar vanuit dat een rockford of kick-er iets in die geest van 300 watt veel harder beukt dan die van 3000 watt ze zetten er tegenwoordig maar wat op erkoopt beter he.

maar ff ontopic jbl heeft over het algemeen een diepere bas dan die wie er nu in zitten dus als je r&b/rap/pop luistert denk ik dat je het wel kan proberen maar met house/trance/hardcore vind ik het persoonlijk iets minder geschikt voor dan zou ik die er gewoon in laten zitten
Door NeFReT
heb nu jbl gt6000 icm de jbl gto 1000 sub.

had de MTx thunder erin en vondt die zo ie zo veel dieper gaan en beter beuken.

maja,gooi maar op slot yoh.

ik laat de jbl momenteel er nog in.

haal later wanneer het financieel ff toelaat een goeie hifonic's zeus icm een hifonic's monoblock.

:Dben wel wat wijzer :D
Door Mars
Das tenminste een goeie combi: hifonic's zeus icm een hifonic's monoblock =D>

Gek eigenlijk dat kick-er gecensureerd wordt (zonder streepje ertussen)

Ook goede subwoofers voor een goede prijs zijn JL Audio speakers,
Ik heb deze er ook jaren in gehad met een 2 kanaals 75watt rms versterker erop en klonk formidabel
Wel 2 stuks van 10 inch.
Ik raad sowieso aan om met 2 subwoofers te werken,
want dan heb je met een laag vermogen meteen een betere vulling omdat er meer verplaatsing is. :idea:
Door anthonyvr6
jbl gto is nou niet egt een serie waarvan ik zeg top kwaliteit ben geen jbl voorstander jbl heeft wel goeie lijn gemaakt maar das die zwarte versterker classicer die zou subliem spelen op die subs niet meer te leveren daar moet je mazzel mee hebben 2ehands.1200 watt speelt die niet is piekvermogen je moet idd naar rms vermogens kijken pioneer monoblocken spelen ook zeer goed en laag en relatief betaalbaar heb zelf mono op 2 subs staan van pioneer oude lijn

hifonics heeft de brutus monoblock topversterker.

dls dual monoblock toppertje genesis zijn mijn voorstanders maar dan kan je heel diep in je portomonee graaien.

bridgen op 4 of 6 kanaler is niks das mijn persoonlijke ervaring beste haal je uit een monoblock of zware 2 kanaler maar voorkeur is monoblock.
Laatst gewijzigd door anthonyvr6 op 19 jul 2010, 14:54, 3 keer totaal gewijzigd.
Door NeFReT
Ik ga ze binnenkort te koop Zetten.

Ga dan voor de hifonics zeus en hifonics mono maar heb er nu geen haast mee dus komt wel goed :D