Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Alle audio en visuele problemen
Door NeFReT
hey mense,

mn sub kapte er gister mee,doet het ook echt niet meer(hoe dat is gebeurt,ik nie vatte)

maargoed,ben nu een beetje rond aan het kijken voor een andere sub.

wat ik me alleen nou afvraag is,wat kan ik het beste nemen voor een jbl gt(o?)6000 versterker.

sub wat ermee kapte is een MTC thunder ofzo?

en wat is een actieve sub en wat is dat andere geval?

hoor het heel graag.

ps: zat zelf aan een een Lanzar sub te denken(dat ene model met 500 watt rms)
Actieve subwoofer is een woofer gemaakt voor ruimte te kort meestal. Klein en compact.
Enclosure subwoofer spreekt voor zich (in een box opgesloten kant en klaar)
En de normale woofer die je dan moet inbouwen etc.

Zelf weet ik niet welke je er het beste voor kan nemen, voor je versterker.
Maar zou zelf even kijken op www.rondevries.nl

Ik haal altijd me audio spullen bij hun, echt super! Ze kunnen je er zeker bij helpen :)
active subwoofer betekend dat de woofer al versterkt word door een interne versterker daar heb je dus niets aan het geluid wat daar vanaf komt is echt minder cker als je een beetje luid wil spelen en je al een normale subwoofer gewent bent.
Active sub

hier een uitleg over de andere verschillende soorten kisten en woofers

zelf hou ik van een dichte kist omdat dat een wat strakkere bas geeft.
bij een open air subkist kan je mooie lage tonen halen. (persoonlijk vind ik het niet echt mooi met bv hardtyle muziek enzo beter voor pop en rap R&B ect).
en dan die 3de versie krijg je nog een lagere bas (die bas klink wel zuiverder)

hoop dat je hier wat aan heb
ja mtx is wel een aardig merk ja

zelf heb ik jbl beukt wat minder hard maar klink veel dieper en mooier (naar mijn smaak )
deze heb ik

Afbeelding
je heb hier ook een dubbele versie van ik heb hem op een boschmann versterker staan en hij doet het er erg goed op
en nu zijn ze betaalbaar :P ik betaalde toen nog 200 voor die kist ik denk dat je er nu 125 voor betaald en de losse woofer nog minder
Laatst gewijzigd door michael@vr6 op 28 mar 2010, 17:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Ga op zoek naar een audio system gepoorte kist.
12" 800 watt, speelt super laag, super strak en helder..
Heb dit ding ooit gekocht voor een projectje van een vriend,
en kan nix dan goeie dingen vertellen over dat ding..

Zijn 2ehands redelijk te vinden, en aangezien t toch niet te slopen is,
zeker de moeite waard..

wel wat breed, maar aardig ondiep, en loepzuiver ;)
xionPlusBR.jpg
xionPlusBR.jpg (9.67 KiB) 6459 keer bekeken
ik maakte ze ook altijd zelf maar deze kist die ik heb ben ik erg tevreden over
maar jij waant toch in amsterdam moet je ff naar beverwijk gaan naar de zwarte markt
tim ...... heet hij ofzo die heeft wel wat voor je weet ik cker
michael@vr6 schreef:ja mtx is wel een aardig merk ja

zelf heb ik jbl beukt wat minder hard maar klink veel dieper en mooier (naar mijn smaak )
deze heb ik

Afbeelding
je heb hier ook een dubbele versie van ik heb hem op een boschmann versterker staan en hij doet het er erg goed op
en nu zijn ze betaalbaar :P ik betaalde toen nog 200 voor die kist ik denk dat je er nu 125 voor betaald en de losse woofer nog minder
Persoonlijk vind ik JBL té Amerikaans...gewoon te hard en teveel lawaai....groffe bas.

DLS is toch nog altijd mijn favo...en dan met een 500W rms zou ik gaan voor een SP15
SP18 is wel erg veel geld, maar de inches doen toch wel wat als je van een bepaalde muziekstijl houdt.
Nefret moet voor minimaal 12" gaan, aangezien hij waarschijnlijk niet van die Benny Neyman-crap luistert maar meer van die "niggah-from-tha-hood"-shit...

Of vergis ik me nou, lekker Neffie van me?