Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Alle audio en visuele problemen
Door cvx.
Weet iemand toevallig of een 5 deurs in de achterdeuren achter de 'speaker kapjes' al draden liggen?
Kwam er toevallig achter dat er hier helemaal geen boxjes in zitten. :lol:

Groetjes

Sebas
Door Markymark
Volgens mij is er bij een 5 deurs al reeds voorbereiding in de draadboom. :-k
Maar helemaal zeker weten doe ik het niet. :roll:
Door Northpole
bedrading zit er vanaf de aansluiting bij de radio al in dus als je daar geen bedrading hebt dan weet je meteen dat ie in de deuren loos is.... dat gezegd........ het hoort er dus in te zitten ;)
Door ThomasVR6
wou net zegge dat hoort er gewoon in te zitten origineel dus hoop voor je dat je ze nog kan vinden :roll: 8)
Door Geert_VR6
het zit standaard erin maar als je daar speakers erin wil doen zal ik het afraden
want ze zitten beneden en je hoort ze bijna niet dan vindt ik het zonde van je geld ken je beter een compo setje achterin derbij doen dat heb ik namelijk ook gedaan je hoort het veel beter in de plaats van speakers in je acter deuren doen

mvg geert
Door cvx.
ja maar ik hoef niet al die bende/gewicht in me achterbak.
en ik wil in de voordeuren zowieso beter bokjes dan kan ik die ouwe achter erin zetten misschien.

zonder al te veel moeite dan is het natuurlijk wel de moeite waard.
Door Northpole
blabla de meeste die vinden dat er een compo set in moet geven zomaar geld uit geluid achter is voor het aanvullen geluid moet van voren komen dat gezegd: je kan dus af met een goede compo set voor (op de versterker aansluiten)en achter gewoon een set vervangers (die sluit je meteen aan op de radio)

dat is al een hele verbetering en als je toch nog een sub wil omdat je te weinig bas hebt neem je er een kleine versterkte sub bij die minimale ruimte inbeslag neemt ... (pioneer/boshmann/kenwood etc) die plaats je dan onder de voorstoel of in een hoekje in de kofferbak of gewoon in het reservewiel.... het formaat subwoofer dat je dan moet hebben is max 10 inch ;)
Door JoJovr6
Wat is de afmeting van de boxjes die in je deuren zitten?

Jaa vond het zo stil hier, dus maar ff een vraagje stellen zonder het op te zoeken :P

En oja, ik vind die boxjes die boven in je dashboard zitten echt vlut. Er zijn amper andere merk boxjes die derin passen, en passen ze der in, dan past ut kapje er niet meer op #-o