Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Alle audio en visuele problemen
Ik heb onlangs een golf cross (plus) gekocht bouwjaar 2008.
Deze is voorzien van een rns ik denk 310 zonder navigatie en een orginele vw vannaf fabriek ingebouwde Bluetooth nokia carkit.
Nu heb ik de carkit verwijderd en de module onder de stoel losgekoppeld en een andere radio ingebouwd Maar deze werk prima alleen geen geluid? De radio is in orde deze hebben we in een golf 6 getest ook heb ik geluid op alle 4 de uitgangen aan de iso stekker met een externe speaker.
Ik heb contact gehad met de vw dealer en begrijp dat de carkit in gelezen is in de computer Echter ze kunnen niet garanderen dat ik wel geluid heb als deze uit de computer gelezen wordt.

Weet er iemand of ik na het uitzlezen wel gewoon geluid heb met een andere radio?

Alvast bedankt
Bedankt oneplus voor je reactie Ik heb een android radio dus niks bijzonders en verder geen versterker of zo Gewoon de standaard speakers.
De radio hebben we in een golf 6 gezet en daar werkt alles prima? Zo mooi dat mijn vriend deze radio ook gekocht heeft.

De mijne geeft alleen geen geluid dus we zijn een beetje ten einde raad? Zeker omdat de standaard radio gewoon werkt dus de bekabeling is ook in orde.
Mogelijk staat er nu een mute op het systeem door het ontbreken van de module onder de stoel. Heb je deze module nog en als je deze weer alleen aansluit of er weer geluid is.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk

Hoi Paulus ik hoopte al dat nog nog zou reageren.
In eerste instantie heb ik alleen de houder verwijderd die aan het dashbord hing zo,n lomp geval Toen kwam de radio en heb ik hem aangeloten dus nog met de module onder de stoel! Toen was er ook geen geluid.
Later ben ik opzoek gegaan naar eventuele stekkers met alles loopt via de orginele kabelboom toen heb ik idd de module weg gehaald onder de stoel maar ik heb hem nog.
Maar of er een mute is? Dat dacht ik ook maar in de golf zit een orginele vw rcd 510 radio en deze werkt prima? Ja heel frustrerend haha uren prutsen en geen resultaat dan de oude radio er maar weer in en gewoon geluid!
Dus ik weet even niet meer waar ik het moet zoeken? Kan het ook zijn dat de commonicatie van de radio met de computer of de canbus? Niet goed gaat? En heeft het zin om de carkit uit te laten lezen Ik heb de vw dealer gebeld maar die durven niet te zeggen of het geluid daarna wel werkt met de andere radio