Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Alle audio en visuele problemen
Door Njiua
Ha mensen,

een half jaar geleden was ik lovend over de navigatie app van de vernieuwde VW UP.

echter kreeg ik laatst, voor één dagje, een vol afgeladen SEAT mii onder mn kont geschoven... het oudere model, maar wel met de garmin navigatie.

met heel even proberen werkte dit vrij eenvoudig, en kon ik er goed mee uit de voeten, naar mijn mening is het scherm van de ouder navigatie enigsins wel wat fijner dan de IPhone welke ik op dit moment gebruik. om niet over de connectiviteit te spreken...

naast dat alles, ik ga binnenkort naar zweden op vakantie, dus even wat kaarten voor duistland en scandinavie gedownload... tot ik er achter kwam dat ik maar één land (of landengroep) ter gelijke tijd kon selecteren...

na dit kwam ik er achter dat er ook een kaart is voor heel europa (een beetje overbodig als ik alleen de bovenste helft nodig heb) waarop mijn IPhone zei "er is onvoldoende ruimte beschikbaar"... tja dat is natuurlijk ook zo... het is een telefoon welke je ook voor andere dingen gebruikt.

heeft iemand misschien tip en tricks over hoe ik toch meerdere kaarten kan selecteren? toevallig?

groetjes!