Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Alle audio en visuele problemen
Door vurnen
Hoi,

Ik ben nieuw en sinds kort eigenaar van een Golf 7. Helaas zit er de meest basic radio op, de Composition Toch. Ik wil een volwaardige navi en multimediasysteem. Ik lees helaas veel dat die van de Golf in trek is bij dieven en ik woon in de stad (rotterdam) waar ik denk dat de kans op diefstal iets groter is. De Discover Pro is natuurlijk gaaf maar prijzig. Ik zag dat Alpine ook kwalitatieve systemen heeft rond de €1100. Wat is jullie advies? Is zo'n Alpine ook in trek bij dieven?
Door reeynie
Bij mijn hebben ze een radio van nog geen 100 euro gejat en 1 van 550 lieten ze zitten. Je weet het niet maar de kans bestaat. Vind het zelf niet waard om er een dure radio in te zetten. Een goede aux aansluiting en een steun voor je telefoon heb je denk ik meer aan

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L21 met Tapatalk

Door PaulusB
Is een golf 7 Android 7.1 radio niks voor je die kosten ipv 1000 euro rond de 300 euro.

En werken voor het geld prima zeker die van xtrons pas nog een in een A3 gebouwd. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk

Door vurnen
Heb ik ook overwogen. Ik had zon ding in mn vorige auto (yaris). Deed het prima, maar heeft niet de premium uitstraling. En ik wil wel "waarde" toevoegen aan mijn golf voor het geval ik het wil verkopen in de toekomst. Ik weet ook niet wat de kwaliteit is van het geluid van deze dingen in een Golf. In mijn yaris maakte het weinig uit omdat in de basis het echt krap geluid had.

Ik zal die xtrons even checken!