Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Alle audio en visuele problemen
Door yvoms
Goedendag,

Ik heb sinds kort een golf 5 en heb hierin een RNS510 gestopt, omdat dat er gewoon vet uit ziet, alleen werkt het niet echt allemaal top, De radio stoort vaak, de kaart is outdated, en hij wil geen gebrande DVD's afspelen met muziek/muziek filmpjes.

Mijn vraag is, welk formaat ondersteund de RNS510 als ik een DVD-R Brand, welke soort bestanden, en is er een maximale grote?

Ook stoort vaak de radio en is het signaal bestwel slecht, ik heb een GPS antenne geinstalleerd die licht op het dashboard, onder het raam, niet dat dit iets met radiogeluid te maken heeft?

Ook vraag ik me af of het mogelijk is een AUX aansluiting te maken, aangezien ik modules kan vinden die dit bieden, maar als dat kan is het toch ook mogelijk om Bluetooth te ondersteunen DMV een module en een Bluetooth -> Aux Receiver?

ohja, als ik harder als 100 ga rijden hoor ik een piepje ik denk dat het de radio is, iemand hier ervaringen mee?

(ik probeerde een DVD-R te branden van 4.7GB, met AVI MP4 Mp3 bestanden, zonder automatisch afspelen.
de rns zegt dat dit een ongeldig "Medium"/cd/DVD is.
Door PaulusB
Video speelt hij alleen MPEG2 bestanden af:

Hierbij zijn er op de DVD 2 mappen: Video_ts en Audio_ts aanwezig. Dit is dus net zo als op een originele DVD video
Als je dit zelf wilt maken van Youtube filmpjes moet je een goede video converter hebben maar dat is nogal wat werk.

Audio is MP3 geloof ik.

Branden op de laagste snelheid 4x dan moet hij werken.

Piepje bij 100 km per uur is dat niet je ingestelde waarschuwings piepje van je boord computer?

Aux en bluetooth heb je dit soort modules voor gebruiken zal vast ook voor vw beschikbaar zijn zie in de omschrijving rns510 https://www.bol.com/nl/p/bluetooth-inte ... 078480839/

Ruis op je fm radio kun oplossen door antenne versterker te plaatsen. Of heb je een zingend geluid op de radio bij het gas geven etc?

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk

Door bandenman
ik kan de firmware updaten naar de nieuwste versie en ook de laatste kaartupdate installeren, in vele gevallen is het probleem van de ontvangst daarmee opgelost.