Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Alle audio en visuele problemen
Door nielsvanb
Hallo,

Ik heb een Eonon G2226D dubbel din radio.
Onlangs een mooie set gekocht van Hertz om het geluid in de auto wat op te leuken.
Heb echter een klein probleempje.
Vanuit de Eonon radio komen diverse aansluitmogelijkheden om de versterker op aan te sluiten. Hij heeft een enkele sub uitgang die ik eigenlijk wilde splitten om zo een dubbele aansluiting te hebben voor men versterker ( Hertz HCP4 ) echter werkt dit niet, omdat er geen signaal doorheen komt.
Nu heb ik de versterker aangesloten op de Dual Audio Out van de Eonon. Ik kreeg nu geluid uit de sub, en goed ook, maar die kan ik vanaf de radio niet dimmen. Het geluid voor de speakers komt nog uit de Eonon, geluid voor de sub vanuit de Hertz.
Geluid van de speakers kan ik dimmen, geluid van de sub dus niet, want die speelt gewoon vrolijk door. Behalve als ik de radio op Mute zet, omdat dan het signaal stopt.

Wie o wie kan me helpen. Het idee is om de speakers ook aan te sluiten op de Hertz versterker, maar hoe doe ik dit precies?

Hier eventueel een foto van de achterkant van de radio: http://www.eonon.com/UserFiles/image/G2226D-06.jpg