Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Alle audio en visuele problemen
hallo allemaal,

Ik heb net een paar weken een prachtige Passat Variant gekocht uit 2007, een 2.0 TDI en heb nu echt een vraag.

Deze auto heeft telefoon voorbereiding maar hij ziet mijn Iphone niet. Nu denk ik dat dat wel klopt want de voorbereiding is uit 2007 en toen was er misschien net een iphone 4 of 5 uit en niet de X die ik nu heb. Volkswagen dealer zegt dat de module onder de passagiersstoel vervangen moet worden en dat gaat 1400 euro kosten !!!!!!!!!!

Die man voelde zich zeker niet helemaal lekker denk ik :-)

Hieronder de foto's zoals het er in me auto nu uit ziet.

kan iemand mij AUB vertellen wat ik het beste kan doen om te kunnen bellen en als het kan ook muziek te streamen via bluetooth, want ik heb gezocht en gezocht maar zie tussen de bomen het bos niet meer. Ik hoop dat dit opgelost kan worden met het alleen vervangen van de module, maar goed , dat is wat ik hoop he?

Alvast bedankt voor de moeite,

Groetjes Paul
Bijlagen
IMG_2534 (1).jpg
IMG_2534 (1).jpg (136.67 KiB) 272 keer bekeken
module passat.jpg
module passat.jpg (46.28 KiB) 272 keer bekeken
toets passat.jpg
toets passat.jpg (24.54 KiB) 272 keer bekeken
rood scherm.jpg
rood scherm.jpg (29.97 KiB) 272 keer bekeken
Het goedkoopste en makkelijkste is een rns315 aankopen dan heb je alles build in geen extra modules etc de nieuwe modules met streaming ondersteunen jou mfd2 niet en ook is de bekabeling onder de stoel is niet compleet. Zelf aan de lijven ondervonden.

Een rns 315 kost een paar honderd op marktplaats.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

PaulusB schreef:
22 sep 2019, 19:47
Het goedkoopste en makkelijkste is een rns315 aankopen dan heb je alles build in geen extra modules etc de nieuwe modules met streaming ondersteunen jou mfd2 niet en ook is de bekabeling onder de stoel is niet compleet. Zelf aan de lijven ondervonden.

ok, bedankt voor je reaktie, ik ga eens kijken daarna, toppie :D
PaulusB schreef:
22 sep 2019, 19:47

Nog een vraagje want ik ben wat dat betreft echt een noob, maare is de rsn315 dezelfde maat als het scherm wat ik nu hebt en passen bijv de stekkers erin of moet er een boel omgetoverd worden?