Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
boys

ik zit al een tijdje te dubben om toch de motor ruimte clean te maken.

ik heb me er al redelijk in verdiept

de accu kan naar achteren in de kofferbak
ruitensproeier kan ik demonteren omdat ik die nie gebruik ivm ook een clean motorkap
bougie kabels onderlangs ( alleen ik weet nog niet hoe , ik neem aan zoiets van verlengen )

hoe zit het nu precies met de stuurbekrachtings bijvulpot en losse bedrading ?

hier even een voorbeeld
9070677689659.jpg
9070677689659.jpg (310.57 KiB) 4865 keer bekeken
waarom is het verplicht dan ? wat er niet op zit hoeft het ook niet te doen toch :D

de res van mijn stuurbekrachtiging in mijn wielkast zal wel niet gaan lukken omdat ik vrij laag weer ga rijden

bekabeling zou evt kunnen maar is er geen andere oplossing ?
Vergis je er niet in wat voor werk er allemaal in zit ik ben er ook mee bezig en hetis best een kut klusje
Kunt natuurlijk ook gewoon de motorkap dichtlassen. :lol: wel wat makkelijker.

Maar zoals Ben al aangaf, ruitensproeiers moeten het doen voor de APK. (je kunt een boete krijgen als je met erg vieze ruiten rondrijdt, en dan blijkt dat je spoeitankje leeg is bijv. :shock: ) Maar je zou de sproeiers ook onder de motorkap kunnen monteren. (op de parafaan bijvoorbeeld.)
Ik weet niet of er een minimum inhoud wettelijk vastgesteld is voor dat tankje. maar een 1l tankje oid zou je toch wel zat kwijt moeten kunnen. :)

Maar wat moet je met al die ruimte onder de motorkap? gereedschapkistje plaatsen? :D (jaja, de vraag moest toch even. :mrgreen: )
haha koop een vr6 en werk je dood :lol:

Nah de planning is na het spuiten een jaar ongeveer te gaan rijden

En dan motor er weer uit en idd het helse kwarwei project aan vaarden.

Het zal hoop ik niet zolang als ik nu bezig ben gaan duren :mrgreen:

Ondertussen had ik ook al even met Marcel gesproken ivm de wisser van een mercedes dus binnen kort maar weer naar de sloop :D

Een kleinere tank maakt volgens mij niks uit voor de keuring dus die kan je evt voor de modderkuip plaaten .

Ik maak me meer zorgen voor de bekabeling .

En natuurlijk het laswerk ik ben daar zo,n dombo in en dat kan ik dus echt niet.

Dus hierbij direct een oproep . wie kan er lassen en heeft er 1 die het ook nog doet ?

uiteraard tegen vergoeding maar liever als vrienden dienst :wink: :mrgreen:

omgeving fryslan :lol:
tempel schreef:Ruiten wisser vloeistof tank voor de modderkuip :lol: Voor het vullen even het spatbord er af :roll: Plannen maken is leuk , zorg eerst eens dat het ding weer rijdt, vriend.
ken jij lassen tempie ? :mrgreen:

waar zou die dan moeten ?

ik zit trouwens ook nog met de radiateur slangen . die kunnen evt wel blijven zitten
Of je gaat zonder stuurbekrachtiging rijden :mrgreen: scheelt je hoop geprutst :lol: #-o
ook nu gevonden dat je plaatjes moet lassen en idd door je balken laten lopen
motorruimtelinks.jpg
motorruimtelinks.jpg (52.97 KiB) 4836 keer bekeken
ate tis geen lambo :lol:

waar zat jij te denken waar die moest komen dan ?