Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
Door Kevz
Kzou graag nog wat rode details willen hebben maar het enigste dat ik ken bedenken is me remklauwe, et moet namelijk geen kermis worden maar leek me wel leuk na dat rode randje om nog iets int rood te laten terugkomen... zat eerst te denken aan iets in de velg (het hart ofzo maja... :S) maja iemand hier een ideetje misschien?

En das niet zo moeilijk om te verwezelijken ook toch?

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us
Laatst gewijzigd door Kevz op 03 aug 2011, 16:58, 2 keer totaal gewijzigd.
Door Markymark
Wat misschien een idee zou kunnen zijn is, dat je de Vr6 logo's op de zij-strips rood maakt. ( Als je die hebt :wink: )

Anders zou ik het inderdaad bij de remklauwen houden.

Subtiel, maar toch ook oog voor detail. :wink:
Door Kevz
ja die heb ik inderdaad... gr8 idea!! topper gap :)

benik ook een suffe af en toe pfff
Door JoJovr6
De binnenste gedeelte van de lippen van je velgen rood doen. Hart van de velgen niet rood, ivm als je rode remklauwen wilt doen, dan vallen die remklauwen niet op..

Wat mij ook wel een dikke combi lijkt.. Zwart hart, rode lippen (helemaal rood)

Mocht je meer rood er in willen hebben natuurlijk! ;)
Door Northpole
doe je vr6 logo NIET in rood het staat schreeuwerig en zegt ik ben een eikel :shock:
het beste doe je enkel je remklauwen in het rood en als je het midden van je velgdopjes rood wil hebben....
laat er van die geharste stickers voor maken ;) staat vet en blijft lang goed ;) adres daarvoor? zwarte markt grootste hal in de hoek bij de sticker stand ;)

kan je mooi het vw logo erin laten verwerken ( chrome met zwarte schaduw en rode achtergrond) staat het ook nog eens perfect bij de wagen :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Northpole op 03 aug 2011, 18:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Kevz
@ jojo binnenste gedeelte rood randje zat ik ook al aan te denken.... Ma vraag me af as dat wel mooi gaat worden :S :P

@ errol... I am?? ghehe :lol: en idd wou van die stickers bestellen via mp maar ken ook daar gaan ja, dacht alleen dat ze daar alleen van die raamstickers etc hadden :o

dilemmaaaaa
Door Northpole
begin rustig aan eerst je remklauwen rood maken .... daarna valt het vanzelf wel op z'n plek ...

ik zeg maak een foto van de zijkant waarbij je de remmen en de velgen kan zien en doe effe een photoshop verzoekje ;)
Door Kevz
aight, nu even uitvogelen (zoeken hier) hoe ik ze eraf haal, wel mooi/leuk klussie om zelf te doen denk :oops: :mrgreen:
Door Kevz
found it, word dus gewoon licht opschuren ontvette afplakken en spuiten, morguh aan de gang!
Door Northpole
je kan het beter met de kwast doen maakt minder rommel en de laag is dikker en blijft langer goed ;) dus ipv spuitbus met de kwast aan de slag hoef je ook minder af te plakken ;) ( is maar een tip ik zou de boel ook spuiten uit pure luiheid)
Door Markymark
'k Heb vorig jaar de remklauwen met een kwastje gedaan, ong. 15-20 min. werk per wiel.
Met een vaste hand hoef je maar weinig af te plakken + je kan tegelijk de verf wat dikker opzetten. :wink:
Door Kevz
ja zit wel wat in... Het weer is alleen niet al te beste vandaag en weet dus neit ofik er vandaag mee aan de slag ga, ma zal iig ff de spulletjes halen zodrekt!

thanks