Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
Door DerkVR6
Aangezien mijn banden aanlopen in de wielkasten nu toch maar eens een schroefsetje aanschaffen.
Ik ben op zoek naar een schroefset die in hoogte en hardheid(stugheid) verstelbaar is.
Dus een setje die vrij laag kan gaan en die het liefste zo weinig mogelijk veert.

Mijn budget is 500 euro.

Wat raden jullie mij aan?

Groeten :D
Door cvx.
de set van hottuning.nl is mij zeer goed bevallen op de mk3.
maar is niet in hardheid verstelbaar (ga je voor dat geld ook niet vinden denk ik)

3 jaar garantie gaven ze toen dr tijd weet niet hoe het nu is.
Door marc
heb zelf ook die van hottuning bevalt op zich goed geen stuiterbal maar roesten wel snel en dan heb je een probleem net als ik nu dat je de stelringen nie meer los krijgt, ben je voor rond de 250 euro klaar. Heb ze ook gezien voor rond de 190 euro en die heeft een kamaraad er onder maar das net één stuiterbal. Tis maar net wat je wilt
Door DerkVR6
Bedankt voor de reacties, ik heb ff gebeld over de spax rsx schroefset..
Inderdaad een iets hogere prijs dan wat ik in gedachten had, 650 euro voor de vr6 versie.

Maar aangezien ik hem nog lager gooi dan dat hij nu al ligt zoek ik een set die zeer stug is want anders loopt hij direct weer aan in de wielkasten.

Grote kans dat ik deze er onder gooi 8)
Door tempel
Als je zeer stug wilt moet je Supersport er onder gooien . Kost voor een VR6 bij BK customs €389,-
Wordt ook wel Stuitersport genoemd :lol:
Door HSG-driver
tempel schreef:Als je zeer stug wilt moet je Supersport er onder gooien . Kost voor een VR6 bij BK customs €389,-
Wordt ook wel Stuitersport genoemd :lol:
Dat klopt voor 100% wat ge hier vertelt supersport is beenhard, heb ze zelf onder mijne vr steken.
als je van kart-gevoel (zoals ik) houdt is supersport aan te raden en denk niet dat die rap gaan aanlopen en je kan extreem laaag gaan
Door Northpole
stuitersport klopt ik heb ze ook maar 1 voordeel de ringen blijven gangbaar ook na 3 jaar gebruik ;) ze hebben echter geen instelbare demping
Door klamath
Hebben hier nog wel een zgan V-Maxx schroefset liggen. is er onderweg gehaald bij m'n vaders Corrado vr6 omdat het te hard is. de enige manier om nog stugger te gaan als een V-maxx schroefset is eikenhouten blokken monteren ipv veerpoten. :shock:
Door Northpole
rokkor setjes hebben een goede reputatie gaan vies laag en blijven comfortabel ;) maar weer geen demping instelling
Door JoJovr6
Ik ben ook opzoek naar een setje.

Wil lekker laag, maar moet niet zo'n stuiterding zijn, dus die rokkor setje pikk, waar kan je die vandaan halen?
Ben benieuwd :mrgreen:

Nog aanraders verder? Geld is geen optie. :P
Door JoJovr6
Lag ook voor de hand he #-o

Thanks goos!
Door klitmp3
Ik wil hier wel even kwijt dat ik ook een schroefset bij hottunning had besteld en na heel veeeeeel gezeik eindelijk een vervanger kreeg voor mijn bestelde set wat maar niet gelevert werd!!!!!

En tot op de dag van vandaag zit ik nog steeds te wachten op het te veel betaalde geld dat werd gecompenseerd bij het vervangende set.....en steeds maar bellen en mailen en dan krijg je als antwoordt :ja wordt geregeld of raar is overgemaakt hoor? en ik ga er voor je achteraan en dan mail ik je terug,allemaal van die bullsh*t verhalen en niks anders als loze beloften en gezeur.

Ieder moet voor zich beslissen maar neem het in beraad voor je ook in die problemen zit met dit bedrijf!!!!

grtz
Door vr(6)oom
Heb ook hottuning
Hoog lekker komfortable
Laag behoorlijk stug
En dat roesten valt reuze mee
Ik heb daar geen last van hoor
Zelfs geen roestkleur erop (wel verkleuring aluminium donkerder)
Rijd er al 2 jaar mee rond
Me vrouwtje klaagt dat hij zo stuitert dus dat is dus wel hard dacht ik zo

zie foto
Afbeelding

Ik zeg gewoon doen en als ze dan toch stuk gaan dan haal je gewoon een nieuw setje hahaha
Laatst gewijzigd door vr(6)oom op 11 jul 2011, 22:18, 3 keer totaal gewijzigd.