Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een systeem om een halfstrakke achterklep open te maken.
Dan wel zo'n deurpopper of gewoon een kabeltje met hendel(zoals bij een japanse auto)

Weet iemand waar ik zo iets kan krijgen voor een Golf 2?
deurpopper is universeel bij iedere autostyle dealer te verkrijgen
een kabeltje systeem kan je jatten uit een hyundai scoupe of coupe... inclusief de elctrische motor etc dan gaat dat geheel electrisch en past op de ( als dat aanwezig is) op de normale vergrendeling van je vw... maar ik zou het systeem loskoppellen van de normale vergrendeling en die van de hyundai apart geschakeld instaleren (dan moet je wel alles meenemen) sloperij de liede effe afstruinen en je kan de knop in bouwen in de middenconsole of dat stuk plastic van de pook.

mijn voorkeur? laastste optie met wat geluk betaal je nml voor het hele systeem net zoveel als voor de deurpoppers nieuw van autostyle ;)
Laatst gewijzigd door Northpole op 13 mar 2011, 16:31, 1 keer totaal gewijzigd.
je moet er wel voor zorgen dat je die knop met tijden niet perongeluk in kan drukken
bij mij zit een gladde drukknop links naast de stoel aan binnen kant van de dorpel/bakken kan je de achter ruitewisser draad gebruiken dan is de boel glijk gezekerd
je kan er pas bij als je portier open is en de stroom is eraf als je contact uitzet

die zit goed opslot :mrgreen:
late reactie in dit topic, maar is dit nog gelukt?

ziet ernaar uit dat ik t binnenkort ook in moet gaan bouwen.
okee, wil je me eens op de hoogte houden of t lukt.

moet t zelf binnenkort waarschijnlijk er ook inhangen, als de reparatie door gaat van de auto...
okee, thanx alvast man ;)
foteus?
inderdaad, ben wel benieuwd hoe en wat t vast zit enzo.
meegeleverd met de set krijg je een beugeltje en boutjes, moertjes en weet ik wat allemaal erbij.

in de achterklep van de mk2 was helaas niet genoeg ruimte voor al dat moois.

heb het motortje geklemd tussen het binnen en buiten scherm van de achterklep.
en zit van 2 kanten vastgesteund door tie-raps.
okee, klinkt ingewikkeld :mrgreen:

nog geen foto'tje toevallig?