Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
Door klitmp3
Hallo, Wie kan er helpen.

Ik heb drl gekocht en een dimmer die terug dimt naar 50% bij aanschakeling naar dimlicht.
Nu is mijn vraag kan ik deze dan het beste op de draden achter de schakelaar aansluiten of beter ergens anders en zo ja welke draden op welke locatie .......gaarne jullie hulp.

Alvast bedankt :D
Door klitmp3
Nou het was ff kl*te maar het is gelukt.

Rapido die module onder mijn stuurkolom weg gewerkt en aan sluiten die lichten maar.......maar geen leven???
%#$^*&%#@ maar al snel kwam naar boven dat de massa die direct op mijn accu zat slecht doorverbond....dus deed hij het niet maar snel verholpen. :shock:

Verder heb ik de aan sturing voor het dim module laten schakelen op de koplampdraad zelf gezien je hier wel goed bij kan en met de stekker van de lichtschakelaar niet ff los kan maken.

zien er wel net uit en geven een bak met licht mooi..... :idea:
Ik zal snel ff pics plaatsen.
Door Northpole
DRL zijn dagrijlampen alla de eerste audi's daarmee dwz een balkje van ledjes die overdag aanstaan. volgens de wet moeten het voeren van dimlicht op halve sterkte branden dus extra verlichting is het wel maar half niet zo sterk als je zou verwachten als je alle verlichting aan hebt zeker niet als je ook al Xenon hebt.... persoonlijk vindt ik die dingen alleen maar mooi als je een cleane bumper hebt zonder mistlampen en knippers en dan die dingen ergens in de roosters hebt weggewerkt... ik ben dus benieuwd hoe het eruit ziet op zijn wagen ;)
Door klitmp3
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zoals je ziet zijn hier wat foto's...... de 6 is een project in construction.......gezien ik ook drie kinderen en bep en een koophuis heb kan ik niet een vermogen in de maand spenderen dus zal ik beetje bij beetje moeten doen :wink:

Straks eerst maar eens spuiten en de hagelschade laten verwijderen....wat een @#$%$%%$^&&$%!!!! deukjes hahahaha.

Maar de lichtjes kunne niet verder naar binnnen want links voor zit de luchthapper voor het spruistuk koeling maar werkt goed voor mij zo.....maar zijn zeker wel fel ook overdag zijn ze zeer goed zichtbaar.
en in combi met dimlicht schakelt hij terug naar 30% dus ook de politie kon me niks maken erg frusti voor hun :twisted: