Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
Welk merk heeft heldere / smoke knipperlichten wat netjes in de voorbumper past :-k
Ik heb 2 setjes liggen maar beide sets hebben maar een matige pas kwaliteit :?
Het past allemaal net niet en zitten scheef en hebben grote kieren :evil:
Nou weet ik dat origineel netjes past alleen ziet dit er ook weer niet uit :mrgreen:
Heeft iemand een goed setje gemonteerd of rijdt iedereen met kieren :mrgreen: :mrgreen:
NeFReT schreef:KA tuning mist/knipperlichten set.

die passen perfect.

waar ze te vinden zijn.dunnow:D
O ja daar heb ik wat aan :mrgreen: :lol: :lol:
haha

die van KA tuning passen ZO perfect naadloos dat je ze soms niet ff niet vast kunt klikken en dus met een smeermesje ff dat haakje moet duwen om zijn haakje ff te laten klikken,dat zelfs het smeermesje er net met moeite tussen past.(tussen de de mistlamp en knipperlicht door)
NeFReT schreef:haha

die van KA tuning passen ZO perfect naadloos dat je ze soms niet ff niet vast kunt klikken en dus met een smeermesje ff dat haakje moet duwen om zijn haakje ff te laten klikken,dat zelfs het smeermesje er net met moeite tussen past.(tussen de de mistlamp en knipperlicht door)
Alleen jammer dat het niet ergens te koop is :( :mrgreen:
Tsja dat is ook nog een optie :wink:
En al die andere 60 die dit topic hebben aangeklikt rijden dan zekers met kieren of slecht passende onderdelen :roll: :mrgreen:
THE-WISHMASTER schreef:Welk merk heeft heldere / smoke knipperlichten wat netjes in de voorbumper past :-k
Ik heb 2 setjes liggen maar beide sets hebben maar een matige pas kwaliteit :?
Het past allemaal net niet en zitten scheef en hebben grote kieren :evil:
Nou weet ik dat origineel netjes past alleen ziet dit er ook weer niet uit :mrgreen:
Heeft iemand een goed setje gemonteerd of rijdt iedereen met kieren :mrgreen: :mrgreen:
Zo goed :mrgreen: :mrgreen:
Door cvx.
en dan komt dit weer :mrgreen:
THE-WISHMASTER schreef:Tsja dat is ook nog een optie :wink:
En al die andere 60 die dit topic hebben aangeklikt rijden dan zekers met kieren of slecht passende onderdelen :roll: :mrgreen:
THE-WISHMASTER schreef:
cvx. schreef:jup :D

:lol: :lol: