Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
Door sezer58
Na een jaar wordt er nog steeds mee gereden ja door mij, je kan ze ook gwn goed stellen, ringen blijven gewoon soepel.. als hij kapot gaat, koop ik lekker weer een schroefset van Rokkor :mrgreen:
Door oppertodd
Hahaha there you go....

Morgen ben ik in Essen. Misschien kom ik ze wel tegen :p.
sezer58 schreef:Na een jaar wordt er nog steeds mee gereden ja door mij, je kan ze ook gwn goed stellen, ringen blijven gewoon soepel.. als hij kapot gaat, koop ik lekker weer een schroefset van Rokkor :mrgreen:
Laatst gewijzigd door oppertodd op 26 nov 2010, 20:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Door ThomasVR6
En heb je die schroefset nog meegenomen uit Essen vandaan :mrgreen:
Door oppertodd
Ik ben naar de stand van rokkor racing gegaan. Maar ze hadden alleen de syncro versie :(. Aan de andere kant tjek dit: antwoord op m'n prijsaanvraag hier in nl was 143 euro. Gister zei die gast van rokkor, messe-preisse 158! :shock:
Dus ik ga hem lekker hier in nl bestellen...
ThomasVR6 schreef:En heb je die schroefset nog meegenomen uit Essen vandaan :mrgreen:
8)
Door DaNi
oppertodd schreef:Ik ben naar de stand van rokkor racing gegaan. Maar ze hadden alleen de syncro versie :(. Aan de andere kant tjek dit: antwoord op m'n prijsaanvraag hier in nl was 143 euro. Gister zei die gast van rokkor, messe-preisse 158! :shock:
ThomasVR6 schreef:En heb je die schroefset nog meegenomen uit Essen vandaan :mrgreen:
8)

gierig voor 15 euro extra ook nog voor een syncro schroefset :roll:
Door oppertodd
DaNi schreef:
oppertodd schreef:Ik ben naar de stand van rokkor racing gegaan. Maar ze hadden alleen de syncro versie :(. Aan de andere kant tjek dit: antwoord op m'n prijsaanvraag hier in nl was 143 euro. Gister zei die gast van rokkor, messe-preisse 158! :shock:
8)

gierig voor 15 euro extra ook nog voor een syncro schroefset :roll:

Ikke wel! Wordt al zoveel belazerd hier in nl. Voor die 15 euro kan ik lekker naar de Mac gaan....;)
Door KaRaKaN
WAt een gelul hier allemaal man.

Ik rij zelf al een jaar met die schroefset en heb met de schroefset zeker wel een 40 000km gemaakt inclusief de rit naar Turkije. Ook heb ik met deze setje gereden op zandvoort circuit.

Dat ding rijdt nog altijd heerlijk, helemaal geen problemen of lekke dempers of wat dan ook.

Gewoon kopen. Hij rijdt niet zo kut zoals die Vmaxx setjes enzo. Je houdt je rug nog heel ten minste en je kan er zeer laag mee.

Daarnaast is er inderdaad bij hun geen verschil in motorvarianten. Ze hebben gewoon verschil tussen syncro en geen syncro.
Laatst gewijzigd door KaRaKaN op 28 nov 2010, 17:53, 6 keer totaal gewijzigd.
Door oppertodd
KaRaKaN schreef:WAt een gelul hier allemaal man.

Ik rij zelf al een jaar met die schroefset en heb met de schroefset zeker wel een 40 000km gemaakt inclusief de rit naar Turkije. Ook heb ik met deze setje gereden op zandvoort circuit.

Dat ding rijdt nog altijd heerlijk, helemaal geen problemen of lekke dempers of wat dan ook.

Gewoon kopen. Hij rijdt niet zo kut zoals die Vmaxx setjes enzo. Je houdt je rug nog heel ten minste en je kan er zeer laag mee.

Daarnaast is er inderdaad bij hun geen verschil in motorvarianten. Ze hebben gewoon verschil tussen syncro en geen syncro.
Om eerlijk te zijn vindt ik het ook allemaal gel#l. Zeker omdat het een b-merk is.
Ik blijf nog steeds van mening: prijs/garantie verhuouding=niet slecht.
Door KaRaKaN
Het is zeker niet slecht en als je een schroefset nodig hebt, gewoon kopen. :wink:
Ik vind hem net zo lekker rijden als de supersport die ik onder me mk2 had. Die was ook laag maar nog comfortabel genoeg, zodat je geen rugpijn hebt na een uur rijden.
Laatst gewijzigd door KaRaKaN op 28 nov 2010, 20:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Door NeFReT
KaRaKaN schreef:WAt een gelul hier allemaal man.

+100
Door Jochem
Nee, man... niet stoppen

begon net leuk te worden... alleen moet ff nieuwe popcorn halen... PDT_popc1.gif
Door Soos
Jochem schreef:Er bestaat zelfs een golf 3 vr6 variant syncro... heel fijn om daar onderdelen voor te vinden. ;)
Het meeste is het zelfde als op de "normale" syncro, alleen de schroefset heb ik een paar jaar geleden door AST op maat laten maken.
Door oppertodd
Nu snap ik er effe niks meer van. Ik krijg dit mailtje terug van rokkor na de vraag gesteld te hebben wat de voorste poten max. aan te kunnen qua gewicht.

Beste,

De gewone set van Golf 3 kan volgende dragen:
Voorpoten: tot maximum 955kg.
De Golf 3 VR6 Syncro: tot maximum 980kg.
De gewone Golf 3 zou ik dus niet riskeren, indien u gebruik kunt maken van de Syncro, zou dit wel lukken.

Wat denken jullie?
Heb ik nou die normale golf3 versie nodig of die syncro versie.
Lijkt mij niet die syncro versie toch!?