Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
Door DJO
Ik zoek dus een mattenset, die op de originele lijken, dus met een vw of vr6 logo erop.
De pasvorm moet perfect zijn en moeten niet wegschuiven, wat je dus bij die goedkope zooi heb.
Liefst zwarte en gewoon van stof.

Als iemand enig idee heeft, let me know :tu:
Door WietseVR6
Heb eens bij de dealer in Leeuwarden gevraagd naar een velours mattenset die ik ook heb maar die verkopen ze niet meer.
Alleen nog die dingen met dat stugge materiaal (net harig schuurpapier)
Door ATi
Hee das raar! ik heb vorig jaar nog twee besteld! een voor dennis toen en een voor mijzelf? zeker de laatste die ik heb gekocht? haha

weet je dit zeker wietse? verdorie! :o straks is niks meer te krijgen, straks kom ik bij de dealer, ik moet ff distributie kettingen hebben, en spanners en geleiders, meneer die hebben we niet meer... uitverkocht... :o

die met de stugge haren heb ik er nu ook in liggen, en die andere mooi voor de zomer, alleen afgelopen zomer zijn ze nog niet uit de verpakking geweest...

er staat mij wel bij dat voor een Golf 4 dezelfde matten zijn???
Door Northpole
stuur diekale een PB ;) die kan mooie zaken voor je maken en voorzien van een aangepast logo ( ben je wel wat meer kwijt trouwens maar dan heb je iets unieks dat heel erg dichtbij de orginele matten komt ;) )
Door ATi
cvx. schreef:kettingrevisie delen kunnen je ook buiten de dealer om nog krijgen hoor arie ;)
Ja das waar! haha :mrgreen: