Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
Door THE-WISHMASTER
Welke LED lampjes zijn het beste i.v.m. spreiding van het licht geschikt voor je kentekenverlichting :-k
Ik weet dat het W5W steekled,s moeten zijn :wink:
Ik heb er nu ook een setje inzitten met zo,n doorzichtig kunstof kapje wat er aan vast zit.
Alleen met mijn kentekenplaat met opgelegde letters valt de helft van het kenteken weg :evil:
En dan weet ik het wel weer dadelijk weer eens controle van de blauwe petten en dan hang ik er weer aan :evil:
Heeft iemand anders LED,s geplaatst of weet welke de meeste spreiding van het licht geven :roll: :roll:
Laatst gewijzigd door THE-WISHMASTER op 15 nov 2010, 15:16, 3 keer totaal gewijzigd.
Door NeFReT
weet wel dat ze ook niet te fel mogen zijn he.

ze mogen bv niet de grond verlichten(wat de meeste wel doen)

daar kan je wel een prent voor krijgen.
Door THE-WISHMASTER
Northpole schreef:waarom zou je dat in hemelsnaam nog beter gaan verlichten??? dude set de orginele lampen erin meer als voldoende.
Minder stroom afname meer PK,s :lol: :lol:
Leesbaarheid maakt voor het flitsen niet uit dan krijgt hij wel genoeg licht :mrgreen: :mrgreen:
Door Northpole
THE-WISHMASTER schreef:
Northpole schreef:waarom zou je dat in hemelsnaam nog beter gaan verlichten??? dude set de orginele lampen erin meer als voldoende.
Minder stroom afname meer PK,s :lol: :lol:
Leesbaarheid maakt voor het flitsen niet uit dan krijgt hij wel genoeg licht :mrgreen: :mrgreen:
precies de reden waarom oomagent je problemen ermee geeft laat die standaard verlichting wat betreft je kenteken zitten... het probleem is dat je strafbaar bent voor frauduleuze praktijken ( verdoezelen of onzichtbaar maken van het kenteken) en daaraan heeft iedere rechter een hekel... denk na en laat die standaard verlichting erin zitten.

+ die boetes zijn belachelijk hoog en je kan je auto erdoor kwijt raken...
Door THE-WISHMASTER
Als ze mijn auto mee willen nemen moeten ze mij erbij meenemen :twisted: :twisted:
En het gaat er ook niet om om het onleesbaar te maken maar om led,s te plaatsen zodat het en er geinig uitziet (vind ik dan :mrgreen: ) en kompleet legaal is :wink:
Door Northpole
juist dat is het probleem, je zal met een diffuser moeten werken om het licht op de juiste manier te spreiden ;)
als je kijkt naar blauertacho.de dan zie je welk papier je moet hebben omdat voor elkaar te krijgen ( rijstpapier of iets dergelijks) dit verspreidt het licht als een normale lamp en als je dat dan allemaal hebt gedaan dan kom je tot de eindconclusie dat je beter af bent met normale verlichting... want de verspreiding van de bundel is nooit zo goed als je hoopt.
Door THE-WISHMASTER
@North jij weet ook altijd over iemand zijn ideeën heen te PDT_nzd.gif

Geintje hoor :mrgreen: :mrgreen:
Door Northpole
mmwah het is ervaring met die zooi dat ik het aangeef ik kon ook heel enthousiast zeggen doen! en vervolgens mag je naar huis lopen omdat oom agent je auto in beslag neemt ;)
Door THE-WISHMASTER
Je hebt helemaal gelijk dan denk ik toch maar gewone 5W steek lampies :mrgreen:
Door jacobus
ehm ik heb ook leds maar die zaten al in de klep verwerkt , en ze geven echt perfect licht niet overdreven veel maar helder is het zeker
de wagen is er ook mee gekeurd en was niks aan he handje

en hoe zit dat dan met de nieuwe 3 en 5 serie van de beamer want daar zit het standaard op ?
Door THE-WISHMASTER
Heb je normale kentekenplaten of van die luxe :roll:
En welke LED,s heb je erin kan je daar misschien ff naar kijken voor me (ben soms een beetje eigenwijs :mrgreen: )
Door Northpole
ho stop rust die hebben een goedkeuring standaard... die hebben jouw lampjes niet en als je al een agent hebt die het op je auto heft gemunt dan is led verlichting ( denk maar effe aan DLR verlichting) een punt om je aan de kant te zetten...
Door THE-WISHMASTER
Ja maar er zit E-keur op kijk maar met een vergrootglas :roll: :roll:
Door Northpole
jup DRL heeft dan wel een e-keur maar moet zo aangesloten zijn dat als je je dim verlichting aanzet het brand op 50% sterkte doet ie dat niet dan mag je het demonteren wegens rijden met illegale verlichting ( of zoals meneer spee het zegt: kerstmis verlichting)
Laatst gewijzigd door Northpole op 15 nov 2010, 18:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Door jacobus
nou dan heb ik een probleem want de mijne is helemaal vastgekit :lol:

ik rij toch niet s,avonds :roll:

oke miscscha als ik weer bij de loods ben zal ik voor je kijken persoonlijk vind ik kermis verlichting een beetje overdreven als je bijv al die vrachtwagens op de nederlandse wegen ziet rijden , dat zijn pas rijdende kerstbomen met de gekste verlichting

maar goed
Door cvx.
Northpole schreef:jup DRL heeft dan wel een e-keur maar moet zo aangeslopten zijn dat als je je dim verlichting aanzet het brand op 50% sterkte doet ie dat niet dan mag je het demonteren wegens rijden met illegale verlichting ( of zoals meneer spee het zegt: kerstmis verlichting)
deze totale onzin regel zag ik laatst ook bij wegmisbruikers inderdaad.

dat je stadsverlichting enz 50% minder moet gaan branden als je dimlichten aan doet.
dit kan helemaal niet en dit gebeurd ook helemaal niet bij een gewone auto?
Door THE-WISHMASTER
En als we het over kerst verlichting hebben What The F***
Het is toch bijna kerst PDT_newy.gif \:D/ Whoehaa :mrgreen: :mrgreen:
Door Northpole
tja het is weer een extra-tje om mensen die volgens spee en consorten doen aan oppimpen van hun auto's ipv dat ze denken oh kijk een verbetering voor de oudere auto's .... hiermee zijn ze beter zichtbaar ( dumb fucks!!!!!! )
enfin dat is mijn visie daarop maar helaas als je auto eruit ziet als de mijne dan vraag je om gestopt te worden door oom agent want...
ze zijn stink jaloers op je bak
ze willen er zelf in rijden
ze zoeken een slachtoffer voor hun boete lijstje
ze hebben niks beters te doen...

al met al voldoende gezeik om je aan de kant te zetten en als je moeilijk doet reden om je auto in beslag te nemen of nog erger je net aangeschafte verlichting!!!

en dan ook nog eisen dat je andere verlichting normaal werkt anders mag je niet verder rijden want je auto voloet niet aan de regelementen ... go figure!!!
Laatst gewijzigd door Northpole op 15 nov 2010, 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.