Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
Door Serge145
Goedendag Heren,

Ik heb een hele discussie waar ik even mee zit.
De een zegt, je moet kleine velgen met kleine band diameters nemen,
En de ander zegt, je moet gewoon 17'' inch blijven rijden joh en dan via de vering verlagen, maar ik vraag me dan af.. dan loopt ik toch aan met me wielkas? :mrgreen:
Ik heb trouwens vering eronder gezet.
Door jacobus
gelukkig zit er vering onder :mrgreen:

met 17 " is het wel gewenst om de kasten uit te rollen , ik weet niet wat je hebt voor vering
vaste verlaging
schroefset ?
en hoe laag wil je ( zit je )

ik rij zelf met 9 cm verlaging en enkele cm met de carterpan van de weg met 16 "
en mijn kasten worden nog uitgerold

bedenk wel dat je comfort niet echt meer prettig is :P
Door the-lone-night-rider
hangt inderdaad af wat wil je.

ik heb lang met een mkII gereden, dik verlaagd, 12 cm.
plate 14 inch wieltjes.

2 cm bodemvrijheid.
comfort, nihil.

maar heb je een beetje power onder de kap, zou ik lekker met wat grotere wielen blijven rijden en niet te ver verlagen.

tis allemaal zo kapot.
Door Serge145
Dankjewel voor jullie reacties.

Ik heb er een schroefset onder, en ik heb vrijwel geen idee hoeveel cm ik ben verlaagd.
Ik kan inderdaad me wielkas laten uithollen, maar ik blijf ook zeker 17'' inch rijden.
Heb jij of ken jij iemand die kan uihollen of waar ik dat kan laten doen?
Want zo weet ik dat ik lager kan, de comfort maakt me geen ruk uit, maar hij moet niet zo laag dat ik de grond raak bij het weg trekken! ;) hahaha!

Godzij dank heb ik vering he! :lol:
Door Madness
Dit is persoonlijk hoor, maar 16 inch onder een mk3 vind ik het mooist staan dan achter lekker een brede velg 9j
En dan plat op zijn bek gooien :mrgreen:

Als je een beetje laag wil rijden moet je een beetje rekening houden met bepaalde dingen.
-Et waarde van je velgen
-Bandenmaat op je velgen

Uitrollen zou je bijvoorbeeld bij jelmer laten doen, bk customs.
Door Serge145
Ik heb al een KW Schroefset, maar de ET waarde van me nieuwe velgen gaat 35 worden, en banden maat 185/35/17 , en dan 17'' inch.

Moet toch wel wat verlaging in kunnen?.. :lol:
Ik zie het anders vanzelf wel hoor, maar mijn breekpunt is dat ik nergens leuke 16'' inch vind voor mijn golfje.Teminste leuke velgjes! 8) dan praat ik over bbs lemance, of zwarte spaaks met rode bies.
Door knight
Serge145 schreef:Ik heb al een KW Schroefset, maar de ET waarde van me nieuwe velgen gaat 35 worden, en banden maat 185/35/17 , en dan 17'' inch.

Ik zie het anders vanzelf wel hoor, maar mijn breekpunt is dat ik nergens leuke 16'' inch vind voor mijn golfje.Teminste leuke velgjes! 8) dan praat ik over bbs lemance, of zwarte spaaks met rode bies.
Juist dat is een mooie banden maat!
En dan plat aan de grond gooien zodat hij net met het wiel in de kast ligt!
Door NeFReT
Serge145 schreef:Ik heb al een KW Schroefset, maar de ET waarde van me nieuwe velgen gaat 35 worden, en banden maat 185/35/17 , en dan 17'' inch.

met zulke maten en weet ik veel wat hoef je geen eens je wielkasten uit te laten rollen :D
Door Serge145
Vertel , Vertel.. je maakt me nog eens nieuweschierig! :idea:
Door Marvii
bij mij zit er ook een schroefset onder met 17inch. Wielkasten zijn niet gedaan en heb nooit ergens last van. Ook vanwege de stand van het schroefset natuurlijk!

Ik zonder uitgerolde wielkassen:
Afbeelding

Maatje van me, 17 inch, schroefset, WEL uitgerolde kassen:

Afbeelding

Misschien heb je er wat aan!
Door Serge145
Nou weetje wat het is, mijn auto is ook al verlaagd.
Maar ik heb natuurlijk brede sideskirts op , en r32 achterbumper en r32 LOOK voorbumber ofzo.
Dus dat is wel wat anders, maar je fotos hebben wel geholpen.
Het is dus bij mij zo dat ik ze uit moet rollen. Zodat de banden er mooi in vallen.
Dankjewel, volgende week zaterdag is even knutsellen ,laat ik het je wel zien! :lol:
Maar probleem is denk wel als ik het doe, dat ik haarscheuren krijg in me lak:|
Laatst gewijzigd door Serge145 op 12 nov 2010, 22:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Door THE-WISHMASTER
Dan ff behandelen zoals in mijn voorsteltopic genoeg foto,s denk ik :wink: :mrgreen:
Door NeFReT
marvi:
wanneer ga je dat ding nou eens verlagen?:D

hier mijn oude vr6
achter was gerold maar was totaaalll niet nodig
met 205/40.17 banden
et 36
7.5j breed
Afbeelding

en hier mn huidige(ook niet gerold)
:D:D

17 inch
7.5j breed
235/40/17 ballonbanden:P
Afbeelding
Door Marvii
NeFReT schreef:marvi:
wanneer ga je dat ding nou eens verlagen?:D

hier mijn oude vr6
achter was gerold maar was totaaalll niet nodig
met 205/40.17 banden
et 36
7.5j breed
Afbeelding

en hier mn huidige(ook niet gerold)
:D:D

17 inch
7.5j breed
235/40/17 ballonbanden:P
Afbeelding
haha wanneer ik hem ga verlagen? Ik denk niet! Woon in een wijk waar de drempels overkill zijn. Laag is mooi maar lager als dit red ik niet.

En dan nog dat gisteren me ontsteking geploft is! Eerst dat repareren!
Door Serge145
Ontsteking ontploft? :lol: Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar man? :shock:
Okee, ik woon dus zelf ook in een wijk met drempels tot sint juttemus. Maar ik ga het wel een gokje wagen!
Ik ga hem gewoon verlagen. Ik laat vrijdag jullie mijn verlaging zien op 17 inch. :roll:
Door Marvii
Serge145 schreef:Ontsteking ontploft? :lol: Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar man? :shock:
Okee, ik woon dus zelf ook in een wijk met drempels tot sint juttemus. Maar ik ga het wel een gokje wagen!
Ik ga hem gewoon verlagen. Ik laat vrijdag jullie mijn verlaging zien op 17 inch. :roll:
Onsteking ontploft ja. Stekker waar de kabel van cilinder 3 op zit is finaal eraf geklapt. Ging inparkeren, maar liet m afslaan op de handrem. Handrem erop, maar stond nog in versnelling en liet koppeling opkomen. Daarna gaan rijden, maar me auto kam niet meer op toeren, en het hle blok stond te bonken.

ANWB gebeld, Ging bougies checken, en wist t gelijk! Dus terug naar huis gesleept. Knap balen!