Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
Door dennisfromwezep
Beste 6 genoten :D
Heb nu mijn 2e 6je al een mooi tijdje en ben er nog erg wies mee :D ( zegmaar dat hij fijner rijd als die almera :P )

Maar auto is grondig toe aan een nieuwe lak, achterklep totaal verrot, links achter onder de ruit ook niks anders dan roest, gat in de bodem en bij mijn rechter deur boven bij het dak zit ook een beste roest plakaten .

Gelukkig is een goeie maat van mij schade hersteller, spuiter of hoe je het ook wilt noemen :D
Dus ben mooi voordelig uit met de lak en laat ook de COMPLETE auto helemaal opnieuw in de lak zetten en alle roest word weg gehaad ( miss zelfs een nieuw dak er in, ff kijken hoe hij er uitziet als hij gestraalt is )

Ma nu ik een andere 6 uit belgie in r32 thema heb gezien leek mij dat ook wel erg strak

http://forum.cleaned.be/lofiversion/ind ... 33580.html

Deze body kit.

Vind alleen de velgen maar niks
dus zat er over na te denken om het te laten paren met deze wielen : http://www.online-velgen.nl/velgen/5061-golf-r32-mk5/

owja mijn 6je ziet er nu nog zo uit :P
Afbeelding

denk dat ik met 2200 euro een heel eind kom, zoals de golf 4 lampen er in etc

Wat vindne jullie er van :D
Door Northpole
de enige aftermarket kit die ik het waardig acht om op een vr6 geplaatst te worden mijn zegen heb je...
ps als je het al doet het behelst een hele hoop meer dan de kit aanschaffen en in kleur spuiten...
de voorbumper is 6 cm lager dan de standaard voorbumper met lip! je moet dus minimaal 17 inch velgen hebben vervolgens moet je een duplexuitlaat alla r32 plaatsen ( is niet goedkoop want lastig een goede te vinden)
en je moet toch verlagen want als je je auto zo hoog laat staan ziet het er ook niet uit!
em tja die grille past naar mijn ogen niet bij de voorbumper maar dat vindt ik ook bij de orginele r32 golf 4.

enne de kit kan je gewoon bij AUTOSTYLE bestellen aangezien hun dietrich hebben overgenomen!
veel mensen weten dat niet maar autostyle is dus fabrikant en leveerancier van deze kit dus ook meteen de goedkoopste !!!!

:mrgreen:

ik hoop dat je er wat aan hebt
(letop het zorgt er wel voor dat als je je auto achteraf wil verkopen je geen cent extra krijgt voor je bodykit ... het is nml van GFK en dat wil snel kapot gaan!)
Door dennisfromwezep
kwa uitlaat word het geen probleem, ben zelf erg handig met metaal word alleen zoeken naar 2 uitlaat sier stukken die mooi in die rondingen valt ( niet te groot en niet te klein) en dan kwestie van rvs buigen :)
verlagen was ik al vanplan ma dat doe ik als laatste, kan ik mooi zien hoe laag ik hem kan hangen, wil niet dat de wielen in de kasten vallen, ma ook niet dat er een kier van 10cm tussen de bumper en het asfald komt :) ja gril heb ik niet echt heel veel keuze, mooiste is een golf 4 look gril, heb er wel veel vertrouwen in :) denk wel dat het een mooi geheel word, ma verwacht niet dat hel heel snel klaar komt, hoeft ook niet want de winter duurt lang zat :D
Door knight
Niet echt mijn ding maar als je het mooi vind moet je het gewoon doen!
De kunst is je auto naar eigen smaak maken :D
Thomas heeft die achterbumper ook als het goed is!:D
Door dennisfromwezep
ah ok :) ja ben gek op vw, en wil in de toekomst echt een R32 ! :P ja pcies ieder zijn ding kraak ook nooit iemands zijn auto af, ma was is benieuwd wat mijn mede club leden er van vinden :P
Door Mars
Als je wat anders wil is dit de mooiste set vind ik persoonlijk.
Mooi agressief maar sluit toch aardig aan bij de stijl van de golf 3

Ik zou alleen andere wielen nemen als de r32 look, dan komt t zo over van net niet..
Door ThomasVR6
Zo staat het bij mij :wink:
IMG_0729.jpg
VR6 R32 achterbumper inc uitlaat en zwarte achterlichten
IMG_0729.jpg (2.34 MiB) 1048 keer bekeken
Door dennisfromwezep
Mars schreef:Als je wat anders wil is dit de mooiste set vind ik persoonlijk.
Mooi agressief maar sluit toch aardig aan bij de stijl van de golf 3

Ik zou alleen andere wielen nemen als de r32 look, dan komt t zo over van net niet..

ow dacht juist dat dat erg dik ging staan, maja ik moet er ook mee rijden dus :P ma heb me toch roest ey :| had lekkage is onder tussen verholpen, ma kompleet stuk roest weg kunnen halen, ga je steets met meer angst de boel na kijken hoor :P
Door cvx.
wil je auto niet afkraken ofzo (ken de wagen ook niet en weet niet hoe erg het is die roest)
maar als je zoveel last van roest hebt is het dan wel logisch om er 10.000'en euro's in te steken?
Door dennisfromwezep
cvx. schreef:wil je auto niet afkraken ofzo (ken de wagen ook niet en weet niet hoe erg het is die roest)
maar als je zoveel last van roest hebt is het dan wel logisch om er 10.000'en euro's in te steken?
als ik er niks aan doe word het alleen maar erger, en als ik " redelijk goedkoop" hem kan laten stralen en kan laten spuiten bij CARE in dronten, vind ik het wel de moeite waard :)