Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
Door anthonyvr6
ik ben opzoek naar skai leer om mijn hemel opnieuw te bekleden.Nu heb ik dit nog nooit gedaan maar is vrij makkelijk naar mijn weet en ik ga ervoor.

ik zoek alleen goedkopere opties ik woon omstreeks zuid holland den haag bij mij heb je de leerlooier ben er geweest ze vragen 19,50 per meter weet iemand of ik ergens goedkoper skai kan vinden van toch redelijke kwaliteit maar goedkoper als de looier.

en heeft iemand misshien tips mbt het bekleden is ooit al eerder gedaan hier op het forum??
Laatst gewijzigd door anthonyvr6 op 08 mei 2010, 21:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Door presto
Loop je volgende keer de zwarte markt ff op, misschien ligt daar wat? Maargoed, is die skai van 19,50 per m2 meter of strekkende meter? dacht dat het per strekkende meter gaat op 1,50m breed. Dan is het toch al geen geld?
Door peanutsNL
pik, geloof me dat er grote verschillen zijn..

dat skai bij de looier is 3 of 4x zo dik als de troep op de markt ;)
Ja ik sta op de markt ja.. :S

ik had ook een end gekocht voor een scheet en 3 knikkers,
vervolgens naar Brian's custom car audio in Z'meer gereden met de vraag oftie m'n kist wilde bekleden..
Dat wilde die wel, en ik zei dat ik zelf skai had..
Hij kijken: crap natuurlijk..
Maar het klopte wel :) hij had echt stukken beter spul!!

Kijk gewoon ff rond in de omgeving waar je woont, er is vast een auto bekleder die het ff zonder bon wil doen..
Hier bij mij in de buurt zit er ook 1, en denk dat ie t wel zou doen..

kost je misschien 200-300 ofzo, maar dan is het resultaat wel precies wat je wil!!

maar das mijn kijk op de situatie ;)

Al laat je t niet bekleden, ga dan op zoek naar een goeie kwaliteit stof, anders kan je t over een jaar weer opnieuw doen..
Check ff rond op internet, bel bekleders, kijk of ze ergens nog een stuk hebben liggen in je kleur wat ze toch niet meer gebruiken..
Nederland is best groot hoor, zat te vinden ;)

@ Presto: bij de bekleder gaat alles per m2..
Door presto
Oke duidelijk, maar als 19,50 al teveel is, dan maar `troep` van de markt. Vind dat niet zo`n gekke prijs hoor 19,50 per m2 meter. Gewoon doen
Door peanutsNL
nou ik zou ff verder kijken als ik hem was..

als je zelf je hemel losmaakt en weer monteerd, misschien zelfs stript,
kost het echt niet veel.. misschien 100 eu, en dan istie superstrak!!!
PLUS je kan iemand anders de schuld geven als t fout is ;)
Door presto
Ja dat dan weer wel, maar een hemel lijkt me wel goed te doen. Heb mn achterbak en hoedenplank ook zelf gedaan met skai. Ziet er netjes uit en is wel wat moeilijker als een hemeltje.. 8)
Door jon
je hemel bekleden met leer lijkt mij wel gaaf..
Door klamath
presto schreef:Ja dat dan weer wel, maar een hemel lijkt me wel goed te doen. Heb mn achterbak en hoedenplank ook zelf gedaan met skai. Ziet er netjes uit en is wel wat moeilijker als een hemeltje.. 8)
Een hoedenplank bekleden is makkelijker als een hemeltje hoor.
Je zit nog met de bolling van het dak. ;) (en de rare hoeken bij de zonnekleppen.)

Als je bij enschede in de buurt woont. harries stoffenmarkt heeft mooi zwart skai. M'n vader en ik hebben het hemeltje van m'n vaders Corrado ermee bekleed. (omdat het originele stof helemaal los ging hangen.)
ziet er super uit. (alleen achter de zonnekleppen iets minder. maargoed, zie je niet als die omhoog zijn.)
Door anthonyvr6
Goed kheb skai besteld maar zal wel prut zijn is nog nie binne vrijdag of zaterdag wordt et bezorgd ik heb et van marktplaats dus tja volgens mij gaat dit duurkoop worden ik moet het nog even bekijken was niet duur 6euro voor 1 meter en 1.40 breed.als het niks is verwerk ik het in mijn audio heb nog een mdf afdekplaat liggen waar ik het stof ga vervangen voor skai tis maar klein recht breed stuk dat kan nog wel denk ik .Maar de hemel heeft idd diverse vormen maar het moet te doen zijn ben wel handig duss tja ik ga eens vragen wat brian custom audio er voor rekent als niet duur is besteed ik et wel uit als ik hem los lever is et een makkie voor de gasten maar in eerste instantie wil ik het ijg zelf proberen

woon in den haag by the way dus enschede gaat em niet worden wordt een duur grapie.

de hemel moet er zo en zo uit dak wil ik dempen voor mijn audio had em uitmekaar moeten trekken vanwege roest en schade achterpaneel nu een half strakke achter klep a bumper bonrath diffussor etc etc .dat was vorige week hij is al klaar ..nu moet ik bouwen maar tjaa skai houd me bezig is nu makkelijk bij komen dus moet nu gelijk gebeuren.

me skai komt pas zaterdag binnen :(
en dan is het de vraag of et wat is die kwaliteit :shock:
Laatst gewijzigd door anthonyvr6 op 14 mei 2010, 02:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Door jon
yo, woon zelf ook in denhaag..
zou wel bij willen zijn om te kijken ho het gaat..
Door anthonyvr6
skai is bekleed met het spul via internet zit er top uit abc stijlen ook rondom zwart gespoten vind ze orgineel te duur.

ben er zeer tevreden mee eindresultaat komen binnekort fotos van aututo is hellemaal klaar enkelt velgen nog onder.

staat nu bij de garage voor technisch onderhoud