Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
Door ate-vr6-
Geachte heren en dames :mrgreen:

Ik heb lang lopen zoeken op internet voor het zoeken na bonrath aangezien ik de site heb gevonden van bonrath en heb geprobeerd te bellen en mailen helaas nog steeds geen reactie

heb mail gestuurd na stroeve motorsport of hij er nog aan kon komen maar ook nog steeds geen reactie

dus na 3 weken tevergeefs wachten vraag ik aan jullie of jullie weten waar ik een nieuwe bonrath ruitenwisser systeem kan halen
Door ate-vr6-
dessener schreef:vw forum

VW FORUM ook al helemaal rond lopen zoeken maar tot nu toe tevergeefs
Door ate-vr6-
DTM-wisser.nl doet bij mij niet
Door ate-vr6-
maar zijn het wel de echte Bonrath ruitenwisser??
Door tempel
http://www.nlpower.com/ levert nog wel een compleet systeem , net als Autostyle . Volgens mij heeft Bonrath het complete systeem niet meer in het assortiment , de arm en wisser nog wel .
Is ouderwets , flat wipers zijn nu in. Je koopt toch ook niet meer DTM velgen of een DTM uitlaat :roll:
Laatst gewijzigd door tempel op 08 mei 2010, 11:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Door GurbGuevara
Wat heb ik er eigenlijk op zitten dan?
Door GurbGuevara
Nou, da's mooi, want ik wil er bij deze vanaf dan!
Door JoJovr6
hahahaha echt een indo!

@ Tempel, jaaa wie wil nou niet een bijlmer look-a-like wagen hebben :twisted:
Door GurbGuevara
En Ate, speciaal omdat Twente kampioen is geworden, mag je zelf bepalen wat je er voor wilt geven...maarrrrrrr....

Op één voorwaarde:
Ik wil buiten je bod nog een foto zien waarop je in een FC Twente-shirt een foto van Jan Vertonghen van Ajax verbrandt.

En Gerben zag dat het goed was....
Door ate-vr6-
hahah mij in een twente shirt kan je wel zien :P maarja ajax shirt zal ik nog wel ff moeten regelen :P
Door cvx.
JoJovr6 schreef:hahahaha echt een indo!

@ Tempel, jaaa wie wil nou niet een bijlmer look-a-like wagen hebben :twisted:
jij in iedergeval wel hahaha

bijlmer ownt.

RACE UITLAAT JOOO
Door GurbGuevara
ate-vr6- schreef:hahah mij in een twente shirt kan je wel zien :P maarja ajax shirt zal ik nog wel ff moeten regelen :P
Nee joh, niet zo'n 020-shirt..
Gewoon een foto van Jan Vertonghen even printen en die verbranden terwijl jij in je Twente-shirt staat.

Dát en een bod waarvan je zelf denkt "goh, dit is een win-winsituatie voor Gurb en mij" en dan is 'ie van jou!