Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
Door anthonyvr6
hoi ,

heb een vraagje mbt plasma wijzerplaten ik heb een aantal varianten bekeken maar waar kan ik het beste degelijke plasma tellers halen iemand een adresje of site????

ik moet geen goedkope troep hebben in mijn auto moet kwaliteit en degelijk zijn .heb op marktplaats paar gezien maar vraag me af of dat nou wel iets is ook betreft de inbouw .

en kunnen jullie maybe mij bevestiging geven bij plasma tellers hoef ik de naalden van de wijzers toch niet eraf te halen en de groene folie die orgineel achter je bovenste tellerklok lampjes zit ook kan laten zitten??
Door RayVr6
Uit mijn ervaring zijn die indiglo-tellerplaten erg solid (goed) (op marktplaats worden ze ook aan geboden) het ligt natuurlijk aan je smaak welke kleur en syle je wil,
het is idd aan te raaden om die groene folie weg te halen ja an met verschillende lampies te spelen zodat je je wijzers ook nog goed blijft zien dat is dan wel een probleem maar dat is goed op te lossen.

inpresiepe hoeven de wijzers niet gedemonteerd, in mijn geval heb ik het wel gedaan ik heb ze netjes fluoriserend gespoten.
ik moet alleen nog wat blacklight led lampies er in bouwen of amdere goeden lampies.

dus ik heb 2 verschillende tellerplaten gehad en die daar was het niet nodig om de wijzers te demonteren.
het zal wel onwaarschijnlijk zijn dat dat uberhuapt nodig moet zijn.

verder is het echt makkelijk om ze te monteren.
hey suc6 ermee

Gr Ray
Door GurbGuevara
Ik had die van mij hier gehaald:
JP-sports

Was wel geile shit...en geen prutspul.
Door GurbGuevara
Zo zie je maar weer...je hebt altijd baas boven baas :D
Daarom kon ik geen turbo kopen en hij wel :P
Door anthonyvr6
die van jp sports vindt ik wel wat denk dat ik ze daar ga bestellen hoop alleen dat ze de variant van 24okm hebben ..

zie die er niet tussen staan.
Door GurbGuevara
Gewoon even een mailtje sturen...heb ik toen ook gedaan.

Iets met "Sehrgeehrte Obersturmbahnfuhrer".

Nah, maar ze reageren wel netjes op mails...kan hooguit een dag of twee duren.