Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
Door anthonyvr6
ik wil mijn angel eyes helder xenon kleur maken.ik heb nu zeg maar gele ringen orgineel h6w lampen zijn et weet iemand of ik dit type lampje in xenon led ergens kan krijgen??
Door Davekuh
Hmm...ik heb er bij mij toen andere lampjes ingezet die een wat meer blauwe gloed gaven. Kleurde wat beter bij de xenon verlichting. Alleen vond ik het erg weinig licht geven. De gewone gele ringen vallen overdag weer wat beter op. Ik zit nu nog te twijfelen of ik dezelfde blauwe lampjes bij mijn nieuwe verlichting er weer in ga zetten.

Afbeelding
Door NeFReT
tis een kut werk om die ledjes te vervangen.

alleen bij FK angel eyes(zo foto hierboven) zijn de ledjes met enkele seconden te vervangen.

stelt niets voor.

echter bij inpro enzv is het bijna niet te doen..
Door anthonyvr6
ja vervangen is niet 123 gebeurt ik haal altijd heel de koplamp eruit hoogte steller draai ik uit of in dan kan ik pas die lampjes verwijderen stom gemaakt idd daarna kan ik mijn koplamp ook weer laten afstellen kwa hoogte pff maar ja is geen andere manier.

maar et lukt wel .ik heb ze bestelt bij pilot na even zoeken ik ben benieuwd is echt een ledje dus zou verbetering moeten geven.krijg ze volgende week pas binnen

die angele eyes op de foto vindt ik mooi das idd de kleur die ik wil misshien iets feller overdag zie je idd niet goed.

die h6w lampen zijn ook duur man orgineel bij de automateriaal zaak kan beter steekfitting van maken als et past pff
Laatst gewijzigd door anthonyvr6 op 21 mar 2010, 09:50, 3 keer totaal gewijzigd.
Door NeFReT
de FK angel eyes hebben gewoon steekfittingen:D

zelfde lampjes wat je bv voor j kentekenverlichting gebruikt.

echter hebben de steeklampjes van FK een zwart hoedje ,dit zodat ze niet naar voren toe schijnen maar naar de zijkanten toe.

zo heb je een leuke volle ring EN je ziet niet waar de lampjes zitten.

met normale lens lampjes zie je dat wel omdat ze geen "hoedje" hebben.
Door anthonyvr6
ik persoonlijk vindt de kwaliteit van een inpro angel eyes mooier ook de ringen ogen beter maar das persoonlijk

ik heb ook fk gehad die had ik toen verkocht ..

ik heb er 1 met werkende knipperlichten xenon optiek is ook super in die lamp alleen de ringen bevallen me niet maar heb de lampjes bestelt ze zijn leverbaar als de ringen branden zoals op de foto hierboven ben ik een gelukkig man
Laatst gewijzigd door anthonyvr6 op 25 mar 2010, 21:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Door anthonyvr6
nou tijdje terug lampen binnen gehad gemonteert nope 3xniks die lampen

ze geven te weinig licht overdag zie je niet eens dat ze aanstaan en in de avond is et minimaal.

heel erg jammer probeer nog wat anders te verzinnen anders laat ik het maar geel misshien dat ze van pilot beter weergeven kweet het niet.

niet aan te raden duss baal ervan ben die gele ringen zo zat.

heb wel andere optie gezien maar dat was niet de bedoeling dan moet ik de hele lamp uitmekaar trekken en de angele eyes opnieuw opbouwen met ledjes en desnoods nieuwe ringen maken.maar tja dat doe ik wel als ik echt niks te doen hebt nooit duss
Laatst gewijzigd door anthonyvr6 op 05 apr 2010, 01:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Door anthonyvr6
ja dat gaat meer de richting op wat ik nodig heb had et opgegeven maar ja heb ik het nog niet laten rusten.heb nu xenon 6000k erin en het zou gewoon bruut zijn als mijn ringen helder wit meeschijnen.

pilot verkoopt ze ook maar daar zitten 5smd leds in zelfde prijs is wel een duur geintje heb 4 lampjes bajonet nodig.

dus tja ik ga et proberen eerst 1 setje kopen kijken wat die doet laat et wel weten.

uhh 20 stuks hoezo 20?????
Laatst gewijzigd door anthonyvr6 op 20 apr 2010, 01:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Door knight
Hallo Anthony ik zag dat je mij PB had gestuurd maar kan hem niet lezen zou je hem nog een keer kunnen sturen?
K zag wel dat het over de USA bumper ging!

Groeten
Door anthonyvr6
zo dan dat zijn een hoop lampies man zit je bijna tegen een nieuwe kostprijs koplamp aan dat gaat em idd niet worden of je heb geld teveel maar als je 2 per ing doet is het evt zat aan licht met die pilot leds maar ja das niet zeker en kost al zo duur dus tjaaa gaat em niet worden nee

klopt knight had gestuurd ik dacht al wordt niet gereageerd had interesse voor de bumper namelijk