Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
Die Brembo's hierboven zitten er bij mijn VR ook onder. Nog geen problemen mee gehad en kosten ook niet de wereld.

@CVX: je wordt wel begrepen maar er zit een toon in dat je alles beter weet dan een ander maar echt motiveren kun je je stelling niet. Jochem zijn verhaal is wel vrij goed onderbouwd maar dan moet jij zonodig toch nog ff op de man spelen en daar wordt het niet leuker en leerzamer van. Dat je jong bent wil niet zeggen dat je niets weet maar er zijn er hier genoeg die zowiezo aardig wat kennis in huis hebben. Je kunt het beter willen weten, je kunt er ook gewoon discussie mee voeren en iets van leren :wink: just my 2cts
tempel schreef:Ik mis jullie punt , Jacobus en CVX .....Het is overigens Maurice z'n topic.

ik heb ook geen punt ik geef alleen even aan dat deze discussie niet van toepassing hoeft te zijn
Jullie weten dat ik van jullie allemaal evenveel hou he!

maar even een dingetje.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=wdvUxqKj-Zc[/youtube]

En oja, de gaten dienen voor de troep die van de remblokken afkomen, weg te duwen in gaatjes, waardoor de oppervlak nog schoner blijft. Alleen dan moet je de remmen wel vaak gebruiken, anders raken de gaten verstopt met dat chemische stof.
Door cvx.
Mad_Uwe schreef:Die Brembo's hierboven zitten er bij mijn VR ook onder. Nog geen problemen mee gehad en kosten ook niet de wereld.

@CVX: je wordt wel begrepen maar er zit een toon in dat je alles beter weet dan een ander maar echt motiveren kun je je stelling niet. Jochem zijn verhaal is wel vrij goed onderbouwd maar dan moet jij zonodig toch nog ff op de man spelen en daar wordt het niet leuker en leerzamer van. Dat je jong bent wil niet zeggen dat je niets weet maar er zijn er hier genoeg die zowiezo aardig wat kennis in huis hebben. Je kunt het beter willen weten, je kunt er ook gewoon discussie mee voeren en iets van leren :wink: just my 2cts
mijn excuses voor mijn onvolwassen gedrag dan, bij deze.

ik ben gewoon eigenwijs en heb eerder al aangegeven dat ik vond dat Jochem een punt had.

Maar het is niet zo dat ik het betweterig bedoelde ik wilde alleen mijn persoonlijke ervaringen met jullie delen en misschien is het qua motivatie wat te kort geschoten.

Verder ben ik van mening dat voor gewoon/dagelijks gebruik het geen reet uit maakt wat voor remmen je erop hebt zitten.
Dus bij deze Maurice, kies maar wat moois uit dan :mrgreen:
cvx. schreef:
Mad_Uwe schreef:Die Brembo's hierboven zitten er bij mijn VR ook onder. Nog geen problemen mee gehad en kosten ook niet de wereld.

mijn excuses voor mijn onvolwassen gedrag dan, bij deze.

ik ben gewoon eigenwijs en heb eerder al aangegeven dat ik vond dat Jochem een punt had.

Maar het is niet zo dat ik het betweterig bedoelde ik wilde alleen mijn pe

soonlijke ervaringen met jullie delen en misschien is het qua motivatie wat te kort geschoten.

Verder ben ik van mening dat voor gewoon/dagelijks gebruik het geen reet uit maakt wat voor remmen je erop hebt zitten.
Dus bij deze Maurice, kies maar wat moois uit dan :mrgreen:
=D> =D> =D> =D> =D>