Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
Door anthonyvr6
velgen kosten rond de 600euro zonder banden met weet ik niet precies 4x100 is goedkoper

over de bandenmaat ga ik nog even twisten wat nefret zegt zal super dik staan idd no doubt
Laatst gewijzigd door anthonyvr6 op 16 mar 2010, 00:26, 2 keer totaal gewijzigd.
Door knight
Ik zou Lenso´s zeker niet omboren!
Zeker niet omdat kwalitatief deze een stuk minder zijn dan de BBS of dergelijken.
Ik zou het niet aanraden...
Door anthonyvr6
hoi nog even een vraag sta op het punt de velgen de bestellen voor de zomer maar naderhand wil ik toch geen 20545 banden eronder moet wat dikker allemaal sstaan ik heb gemaild met de leverancier hij raad aan 195/45 nefret stylie lijkt me zeker mijn smaak maar ik ben bang sdat allemaal gaat aanlopen had ooit 9j eronder voor 7,5 j met 205 40 dat liep aan man help wat is de beste optie zonder ellende kwa aanlopen wil uiteraard zo laag mogelijk gaan met die lensos met me weitec schroefset.wielkast rollen is geen optie voor mij zit plamuur op de en dat gaat gewoon scheuren weet ik zeker dus daar begin ik niet aan heb achter me felsrand wel weggeslepen en net jes afgekit heb iets meer ruimte dan orgineel achter maar niet zo veel als bij uitrollen.
Laatst gewijzigd door anthonyvr6 op 21 apr 2010, 21:17, 2 keer totaal gewijzigd.
Door anthonyvr6
jeetje 185 is dat nog wel veilig man met 240 op de snelweg????

heb de velgen volgende week binnen maar nog steeds geen banden heeft niemand fotos voorbeelden van diverse maten????

ik heb hier geen verstand van man moet de knoop doorhakken bestel gelijk 4 banden dus geen tijd of geld voor een fuck up.is niet goedkoop 4 bandjes dusss tjaa wat oh wat moet ik doen
Door michael@vr6
ik heb 205/40/17 en bij mij loopt hij vrijwel niet aan alleen als ik een drempel schuin neem en het gewicht op 1 wiel staat hoor ik hem een heel klein beetje schrapen. ik weet ook niet hoe laag jij bent met je wagen

edit : 8J zijn deze velgen
Laatst gewijzigd door michael@vr6 op 26 apr 2010, 19:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Door anthonyvr6
nee heb pas de velgen binne heb 3weken moeten wachten voor iedereen die ze zoekt in 5x 100 et +25 bij online velgen zijn ze te leveren bijna de enigste die ze heeft zonder omboren ..

ze zijn egt dik heb de banden nog niet besteld moet nog even wachten ik denk dat ik ze normaal 205 45 hou moet gewoon door apk komen en beetje comfortabel rijden kweet het niet met getrokken banden heb ik geen ervaring mee maar het staat vreselijk bruut.
Door anthonyvr6
goed had ff geen tijd meer voor de auto maar de velgen zitten eronder nu heb ik een vraag hij loopt iets aan maar ik heb een schroefset mijn vr6 is best laag voorin gaat ik hem iets hoger stellen..achter geen problemen.

nu heb ik en vraag ik heb waarschijnlijk toch centreer ringen nodig wahnt de velg komt niet op ondersteuning van de naaf hij zit vast met zijn bouten maar het ronde gaat is ruim genomen dus hij centreert niet op de naaf.

wat moet ik hieraan doen centreer ringen ???waar kan ik ze krijgen? doen bedrijven zoals profile henze dit ook??
Door Mars
Als 1e.... FOTO`S!!!

Ten 2e die centreer ringen zijn gewoon bij de meeste banden centra´s te vinden & anders zijn ze daar wel te bestellen.
Moet je wel de naafdiameter van je velg weten
Door anthonyvr6
haha ja fotos ik zet dinsdag mijn hele project ter pica die velgen heb ik er nu voor opzitten achter worden de banden pas dinsdag gelevert.kan nie eerder als dinsdag wil hem compleet op de pica.

ik heb van alles gedaan halfdichte a klep gemaakt slotloos ,schakelaar binnen, complete auto bitumen gedempt dak vloer zijpanelen deurpanelen ,diffusor bonrath, alles in kleur gehele achterbumper nieuwe achterpaneel.Hemel bekleed met zwart skai, abs stijlen matzwart orgineel gespoten, kofferbak orginele staat elk schroefie is orgineel

als er geintereseerden zijn neem eens een kijkje op

http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... sp?id=3512 :wink:

dinsdag zet ik de fotos compleet op vr6 club compleet met velgen ben erg trots op al zeg ik et zelf

bedankt voor je antwoordt ik ga verder kijken moet ze toch hebben die centreer ringen