Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
Door anthonyvr6
mensen wat vinden jullie van deze velgen ze worden best afgekraakt mbt neppe bbsers maar goed simpel weg heb ik het geld niet om egte orginele bbs set te kopen en ik vind ze erg mooi ook al is et imitatie simpel weg is ook velen stukken goedkoper als je bv een velg krom rijd is makkelijk te vervangen voor schappelijke prijs.

heeft iemand ervaring met deze velgen of enige fotos met de set eronder.
Door SteefVR6
Het is inderdaad duidelijk waar ze de inspiratie vandaan hebben, maar het zijn wel mooie velgen...

Afbeelding

Afbeelding

Blijft natuurlijk een beetje namaak/hommage :roll:
Door anthonyvr6
tja namaak idd maar staat zo dik onder een golf bovendat zijn de orginele sets schaars te vinden en egt behoorlijk duur prijs wel waard hoor en ook veeel waardevaster als ik orginele wil kopen kan ik beter in duitsland rondneuzen denk ik.iemand bied ze wel aan op marktplaats heb ik gezien

maar ik denk toch dat ik voor deze set ga.mijn vr6 is compleet zwart in de kleur en dit zal naar mijn weet geweldig staan vooral in combinatie met me schroefset.voor de zomer ga ik ze aanschaffen post ik wel een foto dan ben ik benieuwd naar de reakties.imitatie of niet zal bruut zijn

.
Door michael@vr6
haal je gewoon BBS naafkapjes en niemand ziet het verschil :P tja er staat geen bbs op mja daar betaal je dan ook voor ik vind gewoon als je ze mooi vind moet je het doen scheeld je ook nog geld ook
Door Mars
Ik heb de BBS versie van deze velgen altijd al mooi gevonden,
de lenso versie wijkt zoals ik t zie alleen af met de centrale moer in t midden.
De BBS versie heeft namelijk geen kleine imbusjes in deze moer zitten.

Zoals michael het al zegt, bbs naafkappen halen en klaar ;)
Door anthonyvr6
ja ik ga ze gewoon halen vindt ze super vet ja ze zijn leverbaar in 5x100.

ik ga voor de 16inch met 205\45banden eronder :lol: . heb ze altijd al mooi gevonden

en idd kan een bbs naafkap op zetten maar tja mensen mogen van mij weten dat et lenzo is i dont care .
Laatst gewijzigd door anthonyvr6 op 14 mar 2010, 21:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Door NeFReT
205/45 banden?

das wel erg ballon...

ik zou persoonlijk 195.40.16 voor en 215/35/16 achter knallen.

schroefset onder de vr6 en op 100/90 zetten.

dikke shit ..

maar jah,dat ben ik :lol: (vr6loos)
Door knight
Aan de ene kant vind ik het mooi maar die blanke lak van die lenso´s laat bij het minst en geringste los en dan gaat het bladeren.

Aan de andere kant als ik 1700 a 1800 had betaald voor een paar echte zou ik het jammer vinden als ik iemand met lenso´s zag!

Maar het is een goedkope oplossing en dat honingraad blijft natuurlijk mooi :D
Door NeFReT
knight schreef:Aan de ene kant vind ik het mooi maar die blanke lak van die lenso´s laat bij het minst en geringste los en dan gaat het bladeren.

Aan de andere kant als ik 1700 a 1800 had betaald voor een paar echte zou ik het jammer vinden als ik iemand met lenso´s zag!

Maar het is een goedkope oplossing en dat honingraad blijft natuurlijk mooi :D

klopt deels wat je zegt,

dat was zo.

schijnt nu verbetert te zijn.
Door knight
Ja heb je gelijk in maar aan de kwaliteit kun je wel zien wat bbs is en wat niet.
Vriend van mij heeft die lenso´s onder de polo van zijn vriendin.
Maar die boutjes die erin zitten alle kopjes zitten al vol roest dus dat is wel jammer.

Ik zeg maar zo het verschil tussen BBS en lenso is erg groot op kwalitatief opzicht
Door anthonyvr6
ik zou persoonlijk 195.40.16 voor en 215/35/16 achter knallen.

gaat dat niet aanlopen?? das idd dikker als mijn keus ik hou daar ook van alleen dat gaat toch aanlopen of niet?

heeft iemand misshien fotos van een golf in die maat banden??
Door NeFReT
anthonyvr6 schreef:ik zou persoonlijk 195.40.16 voor en 215/35/16 achter knallen.

gaat dat niet aanlopen?? das idd dikker als mijn keus ik hou daar ook van alleen dat gaat toch aanlopen of niet?

heeft iemand misshien fotos van een golf in die maat banden??

zal niet aanlopen ;)

7.5 j voor met 195/40/16 met et waarde 35
0j achter met 215/35/16 met et 30

achter wielkasten laten rollen.

en je kan nog lager:D

het enige wat zal aan schuren is je lip over het asfvalt en carterpan :P