Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
Door jon
heeft iemand misschien een how to do of mij kan uitleggen hoe ik de tellerplaat en wijzer kan vervangen.
Heb een mooie gescoord op de sloop. heb de hele tellerunit mee genomen. maar nu moet ik de tellerplaat en de wijzer eruit halen..
ik heb van die plasma tellers gehaald die moet ik er overheen plakken maar ik kreeg die toeren teller en de km teller naalden niet los en je moet goed opletten als je die benzine meter er weer op die dat je hem er goed op zet van bij mij was hij niet helemaal lekker meer bleek dat hij een kwart slag gedraaid moest worden

ik dacht dus dat ik me teller naar de klote had geholpen :D
Door jon
ok thnx, fheem ik bel je wel jah, kijken wnr je tijd heb dan doen we het samen.
trouwens heb de tellerunit ff erin gezet. staat wel mooi..
Bijlagen
DSC00342.JPG
DSC00342.JPG (408.86 KiB) 1670 keer bekeken
Door jon
jah vind het gaaf.
de wijzer zijn goed te zien in het donker..
trouwens heb gezien hoe de wijzer eraf moeten in het link..
thnx
Laatst gewijzigd door jon op 20 jan 2010, 00:27, 2 keer totaal gewijzigd.
Door jon
heb de teller vandaag los gemaakt, en de teller zijn erop geplakt.
zijn wel makkelijk los te krijgen. maar de wijzer heb ik nog niet geprobeerd.
met wat voor lijm moet ik ze dan in mijn tellerbak plakken?
Door jon
las in een topic hier over plasma, dat ie knutsel lijm had gebruikt..
trouwens ik w8 nog op je he fheem. om mij te helpen ermee
Door Jochem
ik heb gewoon dubbelzijdig tape gebruikt... wel ruim plakken, zodat het niet los komt te zitten en bol gaat staan... dan kunnen je wijzertjes nml niet meer goed bewegen.
we zien het van de zomer wel als het lekker heet word en je auto staat dag in dag uit in de zon dan laat die tape gewoon los hoor heb het al eens eerder gehad mja tape is wel veiliger je kan met secondenlijm vlekken krijgen en kleur verschil
Door ThomasVR6
Ik heb ook witte plasma tellerplaten erin en met secondenlijm gemonteerd dat zit ook goed vast en nog geen vlekken of kleurverschil kunnen ontdekken maar je moet wel slim de lijm aanbrengen dus goed kijken waar de plasma verlichting langsloopt zeg maar en in de grotere ruimtes wat lijm doen dan komt het wel goed denk :D
Door jon
whahha ok dan weet ik dat.
maar je had wel knutsel lijm gebruik tog?
wat voor merk lijm kan ik die ook gelijk aanschaffen..
Als ik wat moet verlijmen c.q. verkitten, pak ik altijd Niemat Unicum 58.
Blijft flexibel, smeert prima uit, levert geen vlekken op en kan tegen die hoge zomertemperaturen...(je weet wel, dat je na een dagje strand met je blote bast in je auto stapt en dat door je leren bekleding het in de auto naar gebakken kipfilet begint te ruiken)