Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
Door mnrtje_michel
Ik wil graag zo'n motorkapverlenger op mijn vr6 zetten,maar heeft iemand enig idee hoe ik dit het beste vast kan zetten,misschien iemand die exact dezelfde heeft,en er ervaring mee heeft?,want ik lees op andere topics over "parkers",maar wat zijn dat eigenlijk? :roll:

en iemand ook enig idee wat het kost om deze te laten spuiten,alleen de motorkapverlenger?

http://www.carfantasy.nl/images/MA%20VW ... af1f432c42
Door jacobus
ja ik heb het door laten lassen idd

michael-vr6 heeft de zelfde als jij op het plaatje aangeeft ,die heeft ie zelf bevestingt maar idd parkers zou je kunnen gebruiken

en dat spuiten zou je zelf ook kunnen doen ,even de kleurnummer opzoeken in je kofferbak bij je reserve wiel
en een spuitbus ophalen en die kleur ( wel primer er onder gebruiken )
Door cvx.
parkers zijn schroefjes om het even simpel te zeggen :P
om antwoord te geven op de vraag.. :D

spuiten verreist wel een beetje oefening om het mooi te krijgen trouwens.
oja en je hebt een blanke lak nodig...
Door Boels
als ik een golf zou hebben zou ik dat als eerste eraan veranderen , maar bij corrado gaat die scheel kijken :P
Door michael@vr6
ik heb idd ook zo een mototkap verlenger maar die had de vorige eigenaar er op gezet :S let dus op dat je niet te lange parkers/schroeven gebruikt haha spuiten is een reletief makkelijk klusje als je er maar de tijd voor neemt en niet te dik spuit ik heb hier wel how to voor je als je dat wil als hij er hier niet al op staat ik zou ook voor 20 euro gewoon een embleemlose gril kopen staat ook mooier

ps je heb verschillende soorten motorkapverlengers he die hele platte dikke en een wat kleinere die dikke vind ik net ff te :P
Door ThomasVR6
dessener schreef:ik heb nog 1 liggen in het hok,pb me maar
Kleur LC5P oftewel dusty mauve :mrgreen:
Door jacobus
wat voor bookijker

= doorgelast
= of een rechte die over de hele lengte van de neus gaat met andere woorden een losse