Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
Door WietseVR6
Heej medeforumers.

Ik ben op zoek naar een adres waar ik wielsteek adapters kan kopen van 5x100 naar 5x108.
Ik kom diverse maten tegen maar niet deze, misschien dat deze helemaal niet gemaakt worden of ik zoek verkeerd?
Mocht er hier iemand zijn die weet waar ik ze kan vinden hoor ik het heel graag.
Heb namelijk een setje velgen op het oog maar ben wel benieuwd of deze adapters wel verkrijgbaar zijn, anders gaat het feest niet door vanzelf. :cry:
Door WietseVR6
Helaas, ook autostyle heeft ze niet.
Ik heb nog een ander setje gezien, met steek 5x112, die zijn er genoeg.
Is dit zo'n aparte/onmogelijke combinatie?
Net weer wat voor mij maar mooi dat ik het gecheckt heb voor de aanschaf en niet erna #-o
Door WietseVR6
Velgen die ik op het oog heb komen van een Renault af (niet orgineel) met die steek.
Maatwerk begin ik niet aan, vind E200,- al meer dan genoeg voor 4 stukken aluminium met gaten toch?
Denk dat ik gewoon voor de andere velgen ga met 5x112, dat komt wel goed :mrgreen:
Door Jochem
je wilt niet weten wat voor krachten er op adapterplaten komen te staan... dan wil je niet gamma-aluminium gebruiken...
Door WietseVR6
Jochem schreef:je wilt niet weten wat voor krachten er op adapterplaten komen te staan... dan wil je niet gamma-aluminium gebruiken...
Daar ben ik me wel van bewust, ga ook echt geen laten maken maar koop ze ook van een goed merk, H&R.
Heb je misschien wel eens gezien die spoorverbreders bij dat programma op Discovery, chop shop.
Wheel spacer van 85 mm of zo, zelf gedraaid.... :lol:
Lekker veilig!! [-o<
Door jacobus
dit kan je beter in elk geval uit je hoofd zetten

beter zoeken naar steek 112 daar zijn genoeg goeie adapters voor te krijgen

succes
Door WietseVR6
ja ik had me hoofd er ook al weer een beetje van af gezet.
Ik bedenk me nu ook dat ik toch maar voor 16" (of misschien 15 als ik de juiste vind) ga want ik denk dat ik veel problemen ga krijgen met 17 inch ivm verlaging.
Denk dat het mooier staat met 16 inch met smalle banden (dat ze zo mooi bol gaan staan) dan 17 inch met alle ellende erbij.

Thx anyway voor de support!!