Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
Door Mars
Ziet er strak uit, straks mooie bekleding eroverheen en dan ziet het er helemaal strak uit!
Maar hoe wil je de audio gaan plaatsen, want nu heb je een vlakke bodem?
Door diekale
Klopt.. Zoals mijn plannen nu zijn, ga ik in deze bodem de kisten maken die er dan uitkomen zeg maar..
Daarom heb ik hem ook bewust uit 2 stukken gemaakt, zodat ik hem makkelijker erin en eruit kan halen..
Door Mars
Achso! Je kan misschien ook de subs in een schuine wand maken tegen het achterschutbord aan.
(waar je klep in valt)
Door diekale
Mars schreef:Achso! Je kan misschien ook de subs in een schuine wand maken tegen het achterschutbord aan.
(waar je klep in valt)
Is ook nog een ideetje ja :)
Door Mars
Ideeën genoeg, u vraagt wij draaien :mrgreen:
Door diekale
Zaterdag de zijpanelen achter afgemaakt..

Was er de vorige x al mee bezig geweest, maar toen begon ik verkeerd te meten dus ben ik maar gestopt :lol:
Nu met de oude mal doorgegaan... Toen die klaar was kon ik mooi beide kanten nog een keer opnieuw overtrekken en sluiten ze nu goed :) Nu moet er een bak worden gelast voor het tanksysteem en kan ik daarna ook dat netjes afwerken... Daarna de muziek erin bouwen, alles in elkaar zetten en netjes afwerken...

Dan bekleden =D> (duurt nog wel ff hoor :lol: )
Door diekale
diekale schreef:Zaterdag de zijpanelen achter afgemaakt..
Het is mooi sluitend wil het alleen nog iets mooier afwerken, zodat het geen vierkante bak word die achterin hangt..

Maarja de basis is er zeg maar.. Vanuit daar kunnen we verder werken en mooi maken :mrgreen:
Bijlagen
Foto295 [800x600].jpg
Foto295 [800x600].jpg (72.69 KiB) 1352 keer bekeken
Laatst gewijzigd door diekale op 14 okt 2009, 14:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Door knight
Zo dat ziet er wel goed uit!

Ik verwacht wel jou golfje te zien met de nieuwjaars meet he!
Aanbod geld nog dat we met een paar man komen helpen! :P

Gr. :D
Door Mars
Ziet er strak uit, eindelijk weer voortgang met deze vr6 =D>
Je kan ook een mooi logo onder het leer zetten ;)
Laatst gewijzigd door Mars op 14 okt 2009, 15:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Door diekale
Mars schreef:Ziet er strak uit, eindelijk weer voortgang met deze vr6 =D>
Je kan ook een mooi logo onder het leer zetten ;)
Wederom een goed idee van Mars :P

Loop ook al met het idee om een logo op de stoelen te borduren.. Als ze toch opnieuw moeten worden bekleed kan ik dat namelijk zelf :mrgreen:

@Knight: I know, bedankt voor het aanbod, maar ik doe het liefste zoveel mogelijk zelf... Maar zal het onthouden :P
Door Northpole
ik kijk er naar en denk, me zo'n basis zou ik de hele achterkant voorzien van een mooie golfende poly afwerking
en hier en daar leer/logo's/verlichting/etc erin verwerken.... maar dat ben ik ik denk dat jij het helemaal hebt gehad met het poly spul :mrgreen: aan de andere kant niemand die meer ervaring met de matten heeft dan jou ghehehehehehehe
Door diekale
Ja waar ik een beetje mee zit is dat ik ervoor wil waken dat niet heel de wagen over the top word.. (als je begrijpt wat ik bedoel alles heel schreeuwend en groot) Daarom was de bedoeling om de buitenkant (afgezien van de kit) strak en originele look te houden en wil ik de binnenkant waarschijnlijk ook strak met kleine accenten..

Maar weet het nog niet precies..
Door Jochem
hoogpolige tapijtbekleding :lol:

Nee, ik zou eens kijken naar Britse luxewagens... jaguar, aston martin, rolls royce... vooral de oudere types. Die hebben echt stijl in het interieur. Rust, maar toch alsof je in een 5 sterren hotelkamer zit.
Door Mars
Als je toch nog overweegt om met poly te gaan werken, kijk dan eens op deze site voor wat inspiratie!
http://www.jemdesign.be/

Er staan wat leuke audio installs ideeën op!
Door Northpole
HOLY SHITE!!!!!!!!!!!! die gasten zijn los gegaan met poly!!!! nice website 2 !!!!
en voldoende ideetjes jazekers!!!! en toch denk ik nu f-dat poly ga voor leer .... overal leer lekker luxe enzo en dan kan je met goedkoper basis materiaal werken ( schuim/matrasvulling)dat je lekker op maat snijdt en vormt en dan vast niet op de basis panelen die je daarna voorziet van een strakke lerenghuidje :D en dan kan je nog extra accenten toevoegen door hier en daar wat borduursels en of verhogingen van logo's in het schuim te verwerken ....
subkistjes die lekker strak verzinken in een leren bedje liggen ..... etc etc etc

f-a poly dit is the way 2 go!!! en juist omdat je net aangaf dat je eigenlijk al een hele wilde buitenkant hebt
:mrgreen: damn de ideen feabriek komt los snel stoppen met typen anders komt er geen eind aan.....
wat dacht je van een 32 inch tv achter in bouwen die omhoog komt als je je kofferklep opentrekt ... die kan je weer gebruiken als scherm voor de videoclips die je via je headunit aanstuurt ( touchscreen verbonden met een incarpc ofzo ghehehehehehehe oke oke ik weet het duur duur duur maar poepie geil!!!!)
Door jacobus
zozo wat een website

nou jeroen als daar geen ideen bij je opkomen dan weet ik het ook niet meer
Door diekale
Dat is zeker mooi werk ja :) Dik respect daarvoor ik weet hoeveel energie daar inzit.

Maar niet wat ik zoek... Vind dat teveel voor concept cars en die kant wil ik met mijn golf niet op..
Door Mars
Het is ook veel voor concept cars maar je kan een simpeler versie pakken voor je eigen inbouw.
Ideeën zijn er genoeg, alleen de uitvoering is vaak kostbaar of bijna niet haalbaar
Door diekale
Even kleine update..

Hal waar de golf staat is verbouwd, dus heb ff niet zoveel kunnen doen.
Maar afgelopen zaterdag is Scott even langs geweest en hebben we samen teen en tander bekeken..

We hebben verzonnen hoe de kist gaat worden voor de 2 woofers. Deze laat Scott op z'n werk tekenen en het hout ervoor zagen.. Over 2 weken gaan we die in elkaar zetten..
Ondertussen ga ik alvast verder met de bekabeling te leggen en alles onder het dash op te bouwen.

Wanneer weet ik nog niet, want eerst is de Audi aan de beurt zaterdag =D>
Door Mars
Dus toch 2 woofers en geen 3?
Ik ben benieuwd wat t plan is geworden
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40