Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
Door diekale
Afbeelding
Zonnekleppen moesten eigenlijk nog bekleed worden, maar dat gaat nu dus niet meer gebeuren :mrgreen:

Beugels achterin worden zwart gespoten.
Laatst gewijzigd door diekale op 22 mei 2009, 09:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Door diekale
dessener schreef:lekker bezig man,maar hoelang staat je wagen nu al stil?
Paar jaar #-o :roll:
Door tempel
diekale schreef:
dessener schreef:lekker bezig man,maar hoelang staat je wagen nu al stil?
Paar jaar #-o :roll:
:roll: maar schijnbaar is er nu licht aan het eind van de tunnel :roll:
Door diekale
Mwa we gaan de goeie kant op :)

Volgende week beginnen met de rest van het interieur en de audio =D>
Door diekale
PaulusB schreef:Netjes Jeroen,

Vwb de motor had michel deze nou appart voor je gehouden :?:
Toen wel, maarja daar is ondertussen alweer zoveel tijd overheen gegaan dat het goed kan zijn dat hij dat alweer is vergeten. Maar er zijn blokken genoeg dus dat zie ik tegen die tijd wel :roll:
Door diekale
Rolkooi staat erin..
Als het goed is gaat hij donderdag de brug op, zodat we de kooi helemaal vast kunnen zetten.

Gister de audio opgehaald en die kunnen we daarna in gaan bouwen (de bodem opbouwen)Afbeelding

Afbeelding
Door Northpole
nice ik zou de gewoon universele zonnekleppen met schermpjes halen voor je ice ;) in het zwart en dan een setje handvaten van een slopert halen en deze zwart spuiten en 6 laklagen geven ( blijft de kleur een beetje beschermt ;) )
Door diekale
Handvaten was ik al van plan ja..

Zonnekleppen komen er niet meer in, aangezien ze dan altijd naar beneden moeten staan en dat vind ik ook geen gezicht. Gewoon een dikke raamband staat dan veel beter.

Kheb dat bevestigingspunt al van de kleppen afgezaagd en die laat ik ook nog ff bekleden. Dan zit de hemel toch vast en ziet het er ook weer netjes uit.
Door Northpole
da's ook een oplossing en die universele dingen kunnen ook gewoon omhoog hoor ligt eraan of je ze gebruikt ;) of niet
Door diekale
Je vergeet even dat daar een balk van mijn rolkooi onderdoor loopt. Daarom kan ik ze dus niet naar boven of beneden doen.
Door Jochem
zo'n balk daar vind ik maar eng... als je een ongeluk krijgt zonder dat je een helm op hebt, veroorzaakt het misschien meer schade dan het voorkomt...
Maar goed.
Door diekale
Heb een driepuntsgordel om dus moet heel wat gebeuren wil ik daar met mijn hoofd komen..

Ben geen GVR :roll:
Door diekale
Zaterdag weer aan de gang geweest..

De hulp was niet op komen dagen (blijft toch vreemd dat mensen altijd heel hard roepen dat ze willen helpen, maar wanneer het er op aankomt :roll: )
Maarja boeiend.. Kan het ook wel zelf..

Bodemplaat is klaar
Afbeelding

Was een best werk om dat een beetje pas te maken.. Aftekenen, zagen, weer afteken, randje extra eraf enz. enz. :P
Maarja het resultaat mag er zijn.. Ondertussen ook al een begin gemaakt met de zijpanelen..
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40