Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
Door diekale
Northpole schreef:er is maar 1 juiste stoel voor jouw project.... R32 type 4 recaro zwart leer interieur !!!!!
of je mag nog een uitstapje doen naar de zetels van de R8 maar that's it ..... owww jah die achterbank komt er toch niet meer in toch???? of wel???? anders 4 X r32 voorstoelen of 4x R8 stoelen ghehehehe

kost je wat maar dan heb je ook wat :mrgreen:
Sorry maar het loopt niet nat in mijn broekje wanneer een stoel toevallig uit een R32 of R8 komt.

Enigste wat voor mij belangrijk is, is dat ze goed zitten; er goed uitzien; bij de rest van het interieur passen.
Door Mars
Een r32 stoel is ook een heel erg mooie stoel!
Dat hij uit een snelle golf komt is toeval ;)
Door PaulusB
Ik heb zelf Racaro A8 stoelen in mijn corrado net zoals deze dat zit echt super.

Afbeelding

Mijne zijn alleen iets luxer alles elektrisch, verwarmt en een lende steun.
Door Northpole
jup en dat zijn dus exact dezelfde stoelen als die van de type 4 r32 met het verschil dat daarin het r32 logo is geborduurd :mrgreen:
Door Northpole
Zijn konig stoelen maar recaro heeft het zelfde onderstel en kuipje in zijn assortiment ( hoezo elkaars spullen jatten) maar dat is dan ook het enige verschil het naampje ;) stoelen hebben zelfde breedte hoogte en kuip ( zelfs zelfde onderdeel nummers vergelijk het maar eens ;) )
Door diekale
Rolkooi is vandaag binnen gekomen 8)

Zaterdag denk ik klaar te zijn met de dempingsmatten plakken en dan kunnen we beginnen met het interieur opbouwen =D>
Door Mars
Mooi eindelijk die kooi binnen!
En niet vergeten tussentijdse foto's te posten ;)
Door Bernardo
Gaat de goede kant op. Je zou dan toch nog de weddenschap gewonnen kunnen hebben. Mijn auto :cry: ik zit er serieus aan na te denken om deze ergens de gracht in te rijden :oops:
Door diekale
Bernardo schreef:Gaat de goede kant op. Je zou dan toch nog de weddenschap gewonnen kunnen hebben. Mijn auto :cry: ik zit er serieus aan na te denken om deze ergens de gracht in te rijden :oops:
Krijg je spijt van :P

Zit altijd wel ff tegen.. Ff frisse moed vinden en de schouders er weer onder... Uiteindelijk komt alles een keer klaar :roll:
Door diekale
Mars schreef:Mooi eindelijk die kooi binnen!
En niet vergeten tussentijdse foto's te posten ;)
Dempingsmatten plakken.
Afbeelding
Zeg maar eens dat die er niet strak inliggen 8)

Heb nu eigenlijk de hele bodem gehad.. (afgezien van een paar plekjes waar de ML nog niet droog was)
Dinsdag avond sowieso de zijkanten achter en dan nog ff de deuren en dan is dat klusje ook weer geklaard..

Zaterdag beginnen met de rolkooi erin te duwen :lol:
Laatst gewijzigd door diekale op 02 mar 2009, 13:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mars
Ze liggen er strak in, daar is niets over te zeggen! Goed bezig kerel.
Waar heb je dat dempingsmateriaal vandaan gekocht?
Door diekale
Had die kerel nog liggen.. Maar denk dat je ze gewoon bij de automaterialen kunt halen..
Door diekale
Dinsdag trouwens weer goed bezig geweest..

Bodem zit nu helemaal dicht afgezien van de plek voor het reserve wiel en de zijkanten achter ook bijna afgezien van nog een aantal hoekjes..

Vanavond ff de rolkooi in elkaar zetten langs de auto, om te kijken hoe hij erin moet :lol:
Dan kan ik zaterdag de kooi erin duwen en de laatste matten plakken.

Deuren laat ik nog ff.. Twijfel hoe ik die ga beplakken. Of alleen de binnenkant of ook tegen het buitenste plaatwerk zeg maar (vanuit de auto gezien) .. Alleen binnenkant lijkt me heel eerlijk gezegd voldoende.. :roll:
Laatst gewijzigd door diekale op 05 mar 2009, 09:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Jochem
reservewiel? ga je die er nog onder krijgen?

Tegen plaatwerk heeft een extra functie... dat als je je audio openzet al het plaatwerk niet mee gaat trillen...
Dat klinkt zo k*t als je buiten de auto staat...

of je kan natuurlijk vast die geluidisolerende platen gaan plaatsen. hoe heet dat spul ook alweer... Als je raam tenminste nog maar open kan ;)
Door diekale
Jochem schreef:reservewiel? ga je die er nog onder krijgen?

Tegen plaatwerk heeft een extra functie... dat als je je audio openzet al het plaatwerk niet mee gaat trillen...
Dat klinkt zo k*t als je buiten de auto staat...

of je kan natuurlijk vast die geluidisolerende platen gaan plaatsen. hoe heet dat spul ook alweer... Als je raam tenminste nog maar open kan ;)
Audio is voor mij niet zo belangrijk, dus het zal nooit zo heftig worden dat de deuren mee gaan trillen. Denk ook dat mijn body kit dat niet leuk gaat vinden anders..

Reservewiel komt er denk ik niet meer in.. Hoogstens dat ik op die plek dezelfde velg leg, maar dan zonder band..
Of ik er nog een reserve wiel onder krijg weet ik zo niet.. Krik weet ik wel zeker dat die er niet meer onder kan :lol:
  • 1
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 40