Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
Door diekale
northpole schreef:I know en zelfs die paarse is stugger dan de bonraths en gaan eerder stuk ik heb die nml eerst gehad rij nu met een bonrath setje rond en ben er zeer tevreden over net even wat beter ;)
Adresje waar ik die kan bestellen?
Door Northpole
ja je vaste leverancier :D stroeve ( heb ze via hem :D )
Door diekale
Oeh kan die mooi met de rolkooi meekomen :P
Door Jochem
'k zie ze op de bonrath pagina staan voor 100 euro.
Hebben ze pas sinds kort, want was me nog niet eerder opgevallen!

@north: Heb jij paarse powerflexen stuk gehad?!
Door Northpole
jup had mijn auto bij de achteras laten verlagen door een ander in eerste instantie had die knuppel de achteras bouten niet los gehaald gaan ze lekker scheuren erg fijn NOT!!!!!!!!!!! een voordeel heb me centen terug gehad van die toko
Door diekale
Morgen maar eens bellen waar de rest van mijn goodies blijven en dan meteen ook ff die van bonrath bestellen.
Komen die mooi eind van volgende maand binnen tegelijk met mijn kooi..

Stroeve word steeds gelukkiger met me vermoed ik O:)
Door Northpole
Jochem schreef:'k zie ze op de bonrath pagina staan voor 100 euro.
Hebben ze pas sinds kort, want was me nog niet eerder opgevallen!
zijn ze duurder geworden heb ze nu al dik 1 jaar eronder zitten trouwens is goed spul ;)
Door Jochem
northpole schreef:jup had mijn auto bij de achteras laten verlagen door een ander in eerste instantie had die knuppel de achteras bouten niet los gehaald gaan ze lekker scheuren erg fijn NOT!!!!!!!!!!! een voordeel heb me centen terug gehad van die toko
Dat begrijp ik niet
ik heb paarse powerflex rubbers in de achteras geplaatst... wat me opviel was dat ze bestaan uit een stalen buis en een stuk polyurethaan. Die buis zit echter los van het PU.
Afbeelding

Wanneer je de achterasbout aandraait, klem je die buis vast, maar je kan het PU op dat moment nog steeds bewegen!
Ook /in/ de as, kan je de rubbers gewoon met de hand bewegen. Ze kunnen dus ook daar ook vrij draaien.

Hier zitten ze ("plus"-as op een golf 2)
Afbeelding

Dat normale achterasrubbers scheuren weet ik. Maar Powerflex??
Laatst gewijzigd door diekale op 13 jan 2009, 13:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Northpole
als je achteras niet goed is gemonteerd ( was dus het geval en ik kon het al niet plaatsen waarom die auto altijd maar trok) zit ie wel los maar doordat ht schuin zit in normale toestand gaat het scheuren ook ik was verbaasd maar het gebeurd toen heb ik ervoor gekozen op aanraden van een vriend om te gaan voor de bonrath set en ik heb die er zelf op gedaan.... zoals het hoort ;)
Door diekale
Ja denk dat er dan bepaalde krachten opkomen waar het gewoon niet voor ontworpen is..
Door Jochem
maar dat haalt dus niet weg dat er opzich niets mis in met de powerflex set ;)

de bonrath set zou ook kapot kunnen gaan als die verkeerd gemonteerd was. Ik ben heel erg te spreken over mijn rubbers. Ik verwacht dat de auto eerder afgeschreven zal zijn dan de rubbers...
Door diekale
PDT_duel.gif
Door Northpole
laat me het zo zeggen ik vindt 'm stiller dan de powerflex set maar heb ze nu beiden gehad en als ik over een put deksel rij nu hoor ik het wel maar niet meer die eeuwige klappen alsof ie niet geveerd is het is net even iets anders dan de powerfelx( maar kan dus ook gelegen hebben aande verkeerde montage )
Door diekale
Rubbers besteld en alvast even besproken hoe en wat voor wat betreft de schokbrekers en velgen \:D/
Door diekale
Vandaag ff gaan kijken..

Loop de hal in, glimlach van oor tot oor :)
Wat komt die kleur er mooi uit....

Foto's heb ik wel gemaakt, maar was al te donker voor goeie foto's.
Als het goed is gaan we hem zaterdag verplaatsen naar een andere hal en dan maak ik wel ff wat pics.

Eerst word nu de binnenkant nog goed in de ml gezet enz.
Door Jochem
ha-ha! ik ben benieuwd :P
Door MATT
Dat is mooi man
Door diekale
Nou wilde vandaag de auto verplaatsen, maar weer te druk :P
Morgen nieuwe ronde nieuwe kansen :D
Door diekale
Zo net ff de auto verplaatst.

En ja hoor: 1e schade zit er al op :oops: Had ff niet door dat hij breder is als origineel dus onder met het laatste stukje van de skirt over de rand van de ambulance.

Na wat gevloek kwam ik erachter dat het niet erg is, want een heel klein stukje daarboven moet de spuiter toch opnieuw aan de gang, want daar is de naad niet mooi strak (niet gezien met die kant stond hij de hele tijd naar de muur)

Hij moet als hij helemaal is opgebouwd toch weer terug naar de spuiter om alles nog een keertje na te lopen (gebruikelijk gang van zaken) tijdens het opbouwen bestaat er ook een groot risico dat er een ongelukje gebeurt..

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door diekale op 13 jan 2009, 13:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Door ate-vr6-
damn he ziet er goed uit die is wel worthersee waard als die klaar is :)
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 40