Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Styling, body, verlagen, spoilers enz
Door diekale
Demonic schreef:Op de 2e foto, de inlaat bij t achterwiel.
Dacht dat deze open zou zijn... Al was t voor de look.
Waarom heb je deze gesloten of hoort t zo en kijk ik er verkeerd tegenaan?
Lucht ging sowieso al nergens heen, maar die inlaat was eigenlijk open maar heb ik bewust dicht gemaakt... Vind het zo mooier en omdat die afschuwelijke lambo ribbels weg zijn zou hij daar nu ook helemaal geen ondersteuning hebben..
Door Mars
Achso, duidelijk

@matt, chroom molybdeen staal ;)
Door MATT
ja dat bedoel ik :wink: :lol:
Door diekale
Voor het gewicht hoef ik het niet echt meer te doen :)

Als ik een race wagen wil bouwen doe ik het wel op een andere manier :P
Functie van de kooi is voor 70 proc. extra stevigheid geven aan de body.. Voor de rest eigenlijk alleen maar show. Als ik over de kop ga of een aanrijding denk ik dat die kooi mijn laatste zorg is.. Wil niet weten wat dat met mijn body kit doet :P

Vandaag trouwens ff geroggeld dat na de spuiter mijn auto een plekkie heeft waar hij opgebouwd gaat worden... Gaat dus allemaal mooi door.. Binnenkort eens een lijstje maken met wat er allemaal moet gebeuren.
Door Northpole
oww da's makkelijk 1 woord : ALLES!!! :mrgreen:
Door diekale
:lol:

En nog een beetje extra :lol:
Door Northpole
ja ik weet wat voor duivelse plannen je hebt :D
Door diekale
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vandaag word de achterklep gepast en het laatste stukje van de skirts afgemaakt.
Zoals je misschien ziet worden de naden tussen de skirts dicht gemaakt.. Even straks als dodelijk :P Een bultje verkeerd inschatten en ik ben de sjaak.... Maarja wie mooi wil zijn moet omrijden 8)

De dorpels zijn trouwens nog eens extra goed in de bitec geblubberd...

Dan nog ff de knippers strak in de voorbumper maken en dan komt de spuitplamuur eroverheen.. Hij dacht dat hij volgende week wel in kleur zou staan \:D/

Ben alleen zo ontzettend benieuwd hoe het eruit ziet als de voor en achterbumper erop zitten :) :roll:
Laatst gewijzigd door diekale op 13 jan 2009, 12:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Jochem
Afbeelding

lollol.gif

nee dat is gemeen...

sorry jeroen... ;)
Door diekale
Staat een beetje hoog op de poten :)

Ff tussendoor weet iemand toevallig waar deze tankklep vandaan komt?

Afbeelding
Laatst gewijzigd door diekale op 13 jan 2009, 12:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Jochem
audi TT dacht ik

edit: Sparco heeft ze ook! kost, schrik niet, 180 dollar!...
Laatst gewijzigd door Jochem op 05 nov 2008, 14:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Door diekale
Ik ook, maar wist het niet zeker :P
Door Northpole
wilde net zeggen dat is gewoon de sparco look tank dop de audi TT tankdop die past daar echt niet in die is 2 keer zo groot !!!! ps nu ik dat bekijk denk ik uhmmmmmm je kan ook gewoon de tankdop van een classic mini cooper erop donderen zowel nieuwe model als classic ;) maar de tankdop die mijn oog daar op de foto ziet is gewoon de standaard golf 1 chrome tankdop ;) die kan je overal halen mochten hun 'm niet op vorrraad hebben denk ik dat je gewoon stroeve effe een belletje moet geven ;)
Door diekale
Ah komt mooi uit.. Voeg ik dat wel ff toe aan de rest van de bestelling bij Stroeve :twisted:

Hij moet alleen wel iets anders komen te zitten, want tanken is zo denk ik wel heel kut....
Door Northpole
ps zag de opmerking over de pinkers.... man donder er toch gewoon inpro angeleyse met knippers op en laat die bumper meteen cleanen ;) ben je de enige want alle andere die ik tot nu toe heb gezien hebben de volledige kit hier en daar wat strakker maar allemaal die knippers erin echt zou vet gaaf staan !!!!!
Door diekale
northpole schreef:ps zag de opmerking over de pinkers.... man donder er toch gewoon inpro angeleyse met knippers op en laat die bumper meteen cleanen ;) ben je de enige want alle andere die ik tot nu toe heb gezien hebben de volledige kit hier en daar wat strakker maar allemaal die knippers erin echt zou vet gaaf staan !!!!!
Wil de originele lijn er toch nog tot op een zekere hoogte inhouden...
Originele lijnen, maar dan breder :)
Door Northpole
daarverander je dan helemaal niets aan hoor ps met de knippers in de koplampen ziet ie er nog breeder uit :mrgreen:

mocht je je bedenken..... de zwarte variant is goedkoper dan de heldere variant ;) wel die van inpro niet andere ...
Door diekale
northpole schreef:daarverander je dan helemaal niets aan hoor ps met de knippers in de koplampen ziet ie er nog breeder uit :mrgreen:

mocht je je bedenken..... de zwarte variant is goedkoper dan de heldere variant ;) wel die van inpro niet andere ...
Kan altijd nog :P
Eerst maar eens kijken hoe het zo staat...

Kan iemand trouwens ff opmeten hoe groot die opening onder de knippers is, waar die roosters inzitten?
Door Jochem
kan ik na 8-en doen...
maar hopelijk is iemand me voor ;)
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 40